دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

فرهاد نظری افشار: ملی‌پوشان والیبال تشنه قهرمانی در بازی‌های آسی

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: اصلا به فکر کسب مقام دوم و سوم بازی‌های آسیایی نیستیم و همه ما فقط برای قهرمانی به گوانگ جو می‌رویم.

فرهاد نظری افشار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: همه ما برای شرکت در بازی‌های آسیایی آماده‌ایم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا انشاالله بتوانیم راهی فینال شویم. ملی‌پوشان ما تشنه قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: وضعیت بدنی ملی‌پوشان خوب است و همچنین شرایطی را هم که برای تیم فراهم کردند، خوب بوده است. انشاالله با دعای خیر مردم و کمک خداوند بتوانیم سرافراز از میدان بیرون بیاییم.

نظری افشار در ادامه درباره وضعیت جسمانی‌اش گفت: مثل همه بازیکنان وضعیتم خوب است. تلاش می‌کنیم که بتوانیم بازی های خوبی را در گوانگ جو ارائه دهیم تا دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی ظرفیت این را دارد که تیم را راهی فینال کند، عنوان کرد: تیم ما روبه‌رشد است و هر روز موفقیتش بیشتر می‌شود. به عقیده من همین کادر فنی بود که با توانایی‌اش توانست تیم والیبال را به این مقطع برساند. همان طور که وضعیت بازیکنان رو به رشد است، کادر فنی هم به همان میزان پیشرفت داشته است. امیدواریم با همت ملی‌پوشان راهی فینال شویم.

وی درباره شناخت از حریفان ایران تصریح کرد: حریف اصلی ما چین است چرا که از شرایط میزبانی برخوردار است. با ژاپن و کره هم بازی‌های زیادی را داشتیم که برد و باخت‌هایی در آن صورت گرفته است. انشاالله با بازی خوب بازیکنان بتوانیم هر سه حریف اصلی‌مان را شکست دهیم.

نظری افشار در پایان با اظهار امیدواری برای تیم گفت: حدود 6 ماه است که در حال تمرین و اردوهای شبانه روزی هستیم و خیلی کم زمان استراحت داشتیم. امیدوارم زحمات‌مان به ثمر برسد و تمام کسانی که برای پیروزی تیم تلاش می‌کنند، مزد زحماتشان را بگیرند.