دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

به خود باوری کامل رسیده ایم

نادی : به خود باوری کامل رسیده ایم



کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در آستانه اعزام تیم به شانزدهمین دوره بازی های آسیایی گوانگجو، گفت: برای حضور در دیدار نهایی به گوانگ جوی چین می رویم و برای راه یابی به این مرحله با تمام انرژی خواهیم کوشید.   
"علیرضا نادی" روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی  افزود: در حال حاضر بازیکنان در وضعیت خوبی از جهت آمادگی های فنی و روانی قرار دارند و می توان گفت به خودباوری کاملی دست یافته اند.
وی تیم های ژاپن ، کره جنوبی و چین را اصلی ترین رقبای تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیای خواند و اظهار کرد: با وجود اینکه حریفان سرسختی را پیش رو داریم، ولی همیشه در رویارویی با این حریفان، پیروز میدان بودیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال تصریح کرد: شرط پیروزی ما در مسابقات، همکاری تمامی بازیکنان با یکدیگر و نیز هماهنگی آنها با برنامه های کادر فنی است، با این حال نمی توان نتیجه قطعی مسابقات را پیش بینی کرد.
رقابت‌های والیبال شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی گوانگجو از روز بیست و دوم آبان ماه جاری با حضور ‎ 18تیم آغاز می‌شود و این رقابت ها به مدت ‎ 12روز ادامه دارد.
تیم ملی والیبال کشورمان که عصر امروز راهی گوانگ جو می شود، در دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های مغولستان، ترکمنستان، عربستان و اندونزی هم گروه است.