دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

ایران – قطر

ایران 3 – قطر 1

تیم ملی والیبال ایران امروز مقابل تیم قطر به پیروزی رسید.درسته که تیممون ست اول رو واگذار کرد ولی خدارا شکر تونست تو سه ست متوالی تیم قطر رو شکست بده.حالا بازی بعدی تیممون با تیم تایلنده.

تیم قطر تیم بدی نبود ولی تیم ما از اونها یه سر و گردن سر تر بودن و به لطف خدا و دعای مردم تونستن به پیروزی شیرینی دست یابند.امروز بازیکنان ما همه در حد عالی بودن و واقعا جا داره از همین جا به همشون به خصوص علیرضا نادی عزیزم و مربی و همه بچه های تیم خسته نباشید بگم.

 

***********************************

چند جمله ای درد و دل دوستانه با بازیکنان ملی پوش والیبال :

 

میدونم خسته شدید تو چهره همتون خستگی موج میزد ولی چیزی به پایان این رقابت سخت نمونده ازتون میخوام همون طوری که تو بازیهای قبلیتون با روحیه بالا شرکت کردید و پیروز شدیدو با انگیزه دو چندان از زمین بیرون اومدید تو بازیهای آینده هم همون جوری شرکت کنید.امروز از فرهاد نظری افشار خبری نبود نمیدونم مصدوم شده بود یا دلیل دیگه ای برای غیبتش وجود داشت ولی امیدوارم هر جا که هست در سلامت کامل باشه.تشویقهای مهدی مهدوی هم عالی بود و همین طور روحیه بالای علیرضانادی عزیزم که همینها باعث تضعیف روحیه قطریها شد.میخوام تو بازهای بعدی هم همینطور عالی باشید.با انگیزه و روحیه بالا.

در پایان این برد شیرین رو به همه عاشقان والیبال،ملی پوشان غیور والیبال،مربی و دستیارانش و علی الخصوص علیرضا نادی مهربان و خوش قلبم صمیمانه تبریک بگم.

امید به خدا میتونید به فینال راه پیدا کیند و بر سکوی اول قهرمانی بایستید.

ما نیز برای پیروزی شما عزیزان دعا میکنیم.

پیش به سوی مدال طلا