دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

معدنی: انتظار مدال طلا بلای جان تیم ملی والیبال شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به انتظاراتی که از این تیم برای کسب مدال طلای بازیهای آسیایی وجود داشت گفت: این انتظارات به جا بود اما بلای جان ما شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به گوانگجو، حسین معدنی بعد از بازی تیم ایران و ژاپن در فینال بازیهای آسیایی در جمع خبرنگاران گفت: انتظار کسب مدال طلای این رقابتها  باعث شده بود تا تمام فکر و ذهن بازیکنان تیم معطوف به کسب مدال طلا یا نقره باشد و به بازی فکر نکنند. آنها با این فکر که روی سکو مدال طلا می گیرند یا نقره به بازی متمرکز نشدند.

وی افزود: تیم ما در این دیدار حساس اشتباهات ساده زیادی داشت که این ها هم در واگذاری نتیجه تیم به ژاپن بی تاثیر نبود.

سرمربی تیم والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما برای گیم سوم این رقابتها تغییرات زیادی را در ترکیب تیم ایجاد کردیم بی تاثیر نبود اما در ادامه بازی این تغییرات نتیجه بخش نبود و دوباره درگیم آخر بازی به دست ژاپنی ها افتاد.

وی در پاسخ به سوالی که در مورد این تیم انتقاداتی در خصوص نبود یک لیبرو خوب مطرح می شود گفت: من این مسئله را قبول ندارم. اشتباه نکنید اگر امروز در فینال بازیهای آسیایی حضور پیدا کردیم این به خاطر عملکرد خوب لیبرو ما در بازی با چین بود که باعث شد تا ما در این دیدار پیروز شده و راهمان برای صعود به فینال این بازیها هموار شود. اگر تیم ما در این بخش ضعف داشت چرا در آن بازی انتقاداتی مطرح نشد؟

معدنی تصریح کرد: من امیدوارم که بازی امروز تجربه ای بشود برای بازیکنان ما تا بتوانند به انتظاراتی که از آنها می شود توجه نکنند . به فکر بازی باشند و با این تفکرات غافلگیر  نشوند.

شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی که از 21 آبان ماه در گوانگجو چین آغاز شده است تا روز 6 آذرماه ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد