دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

نظری افشار: بازیکنان تحمل قرارگرفتن زیر فشار کسب طلا را نداشتند

بازیکن شماره 12 تیم ملی والیبال ایران پس از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی گفت: بازیکنان ما تحمل قرار گرفتن زیر فشار کسب مدال طلا را نداشتند و برای همین خوب بازی نکردند.

فرهاد نظری افشار که بسیار از باخت مقابل ژاپن ناراحت بود در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ به گوانگجو اظهار کرد: خیلی بد بازی کردیم. ما به خودمان باختیم. البته ژاپن هم خیلی خوب بازی کرد و فکر می‌کنم در بهترین شرایطش بود. ما اشتباه‌های زیادی داشتیم و همه آن‌ها به خاطر این بود که زیر فشار بودیم تا طلا کسب کنیم. این که می‌خواستیم طلا بگیریم، بازی ما را عوض کرده بود و فضای مسابقه نیز عوض شده بود. من قبول دارم که توقع‌ها چندان هم زیاد نبود اما جمعه روز ما نبود و روزی نبود که بتوانیم قهرمان شویم.

وی در مورد بازی تیم ژاپن نیز گفت: آن‌ها بسیار خوب بازی کردند، بدون اشتباه. خوب دفاع کردند و دریافت‌های خوبی داشتند. در حمله نیز خیلی خوب کار کردند. به طوری کلی آن‌ها از ما بهتر بودند. ما آن‌ها را آنالیز کرده بودیم اما آنالیز آن‌ها از ما بهتر بود و توانستند بر ما غلبه کنند.

وی در مورد این که چه تفاوتی بین بازی‌های ایران و ژاپن در رقابت‌های جهانی و فینال بازی‌های آسیایی بود نیز گفت: تفاوت خاصی نبود. آنجا ما خوب و بدون اشتباه بازی کردیم، آنجا ژاپن اشتباه می‌کرد، اینجا ما اشتباه ‌کردیم و ژاپن اشتباه‌هایش به حداقل رسیده بود. امیدوارم در آینده این باخت را جبران کنیم.