دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

حاشیه دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست برابر ژاپن عنوان نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو را از آن خود کرد.

به گزارش فارس ، در این مسابقه حدود 200 تماشاگر ایرانی با حضور در سالن مسابقه به حمایت از ملی‌پوشان ایران پرداختند. آنها هنگامی که تیم ایران 2 گیم را به حریف خود واگذار کرده بود با شعار " ایران بسه دیگه غیرتت رو نشون بده " والیبالیست‌های را به سمت پیروزی هدایت کردند.

* در مجموع جو سالن به سود ایران بود، چون هواداران چینی حاضر در سالن هم تیم ایران را حمایت می‌کردند. نکته جالب توجه این است که چینی‌ها در تمام مسابقات مخالف ژاپن بودند و حریف این تیم را حمایت می‌کردند.

* در گیم سوم که با برتری ایران به پایان رسید هوادارن با نشاط خاص و با در دست داشتن ووووزلا ملی‌پوشان را تشویق می‌کردند. این موضوع باعث شد یاد و خاطره جام‌جهانی 2010 در ذهن‌ها زنده شود.

* در پایان بازی هم برخی از بازیکنان که از شکست برابر ژاپن ناراحت بودند بدون توجه به خبرنگاران راهی رختکن شدند که این موضوع باعث ناراحتی اصحاب رسانه شد.

ملی‌پوشان ایران که پیش از این تنها 2 بار عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده و دوره گذشته در دوحه عنوان ششم را به خود اختصاص داده بودند این بازی را هم واگذار کردند تا در حسرت مدال طلای بازی‌های آسیایی بمانند و تعداد نایب قهرمانی‌های خود را به عدد 3 برسانند.