دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

حسین معدنی : تا یکماه دیگر تیم والیبال داماش گیلان کامل می شود

حسین معدنی سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی گوانگجو پس از بازگشت از این بازی ها به تمرینات تیم داماش گیلان بازگشت و اداره فنی این تیم را بار دیگر در دست گرفت . حسین معدنی در همین رابطه گفت : بازیکنان داماش که در عضویت تیم ملی بودند نیز به تمرینات پیوسته اند . حسین معدنی در خصوص بازی های لیگ برتر والیبال ایران گفت : ما اولین بازی خود را در برابر تیم ارتعاشات صنعتی ایران در روز پنجشنبه همین هفته در خانه والیبال تهران برگزار خواهیم کرد و تلاش داریم تا از روز اول با قدرت در برابر همه حریفان خود ظاهر شویم.
حسین معدنی در باره نفرات تیم و تکمیل شدن تیم داماش گیلان گفت : ما اکنون در مقایسه با تیم های دیگر حاضر در لیگ برتر یک تیم کامل نیستیم زیرا ما باید در مجموع شانزده بازیکن داشته باشیم اما در هفته نخست دیدارها با یازده بازیکن پا به مسابقات می گذاریم و روشن است از این نظر دارای ضعف هستیم .
معدنی ادامه داد : البته باشگاه داماش و ما در حال مذاکره با چند بازیکن خارجی هستیم تا نفرات خود را تکمیل کنیم و انتظار داریم تا حداکثر ظرف یکماه تیم ما از نظر نفرات تیمی و تعداد بازیکنان کامل شوند .

 

حسین معدنی سرمربی تیم داماش گیلان در خصوص بازیکنان ملی پوش داماش گیلان افزود : این بازیکنان همه به جمع ما برای تمرینات منظم پیوسته اند و البته در بین آن ها برخی هم مصدوم هستند که کادر پزشکی تلاش دارد تا با رفع مصدومیت ها همه را برای بازی ها آماده کند ، در عین حال به هر حال برخی از بازیکنان به دلیل استمرار حضور در تمرینات تیم ملی و بازی های گوانگجو با خستگی روحی مواجه هستند که این طبیعی است اما ما نهایت تلاش خود را انجام می دهیم تا تیم برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر به مرز آمادگی کامل برسد .
معدنی در خصوص ادامه همکاری اش با تیم ملی والیبال گفت : قرارداد من با فدراسیون والیبال تا پایان بازی های آسیایی گونگجو بوده است و این قرارداد اکنون پایان یافته است و تا پس پایان لیگ جاری  فدراسیون برای تعیین مربی جدید و کادر فنی تیم ملی والیبال فرصت دارد .