دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

معدنی: بازیکنان باتجربه داماش در لحظات حساس برتر از حریف بودند

سرمربی تیم والیبال داماش گیلان گفت: بازیکنان باتجربه ما در بازی مقابل بانک کشاورزی در لحظات حساس توانستند نتیجه را به سود خود رقم بزنند.




حسین معدنی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، درخصوص بازی روز گذشته برابر بانک کشاورزی و برتری برابر این تیم اظهار داشت: بازی سختی بود و تیم حریف با استفاده از قدرت جوانی خود شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده بود و تا آخرین لحظه برای پیروزی جنگید.
وی با بیان اینکه بازیکنان باتجربه داماش در لحظات حساس توانستند نتیجه را به سود خود رقم بزنند، ادامه داد: شرایط خوبی داریم و برابر تمام حریفان با تمام قوا بازی خواهیم کرد.
سرمربی تیم والیبال داماش گیلان درخصوص برگزاری تمرین و مسابقات این تیم در تهران عنوان کرد: ما دوست داریم تمرین و مسابقات را در گیلان و برابر تماشاگران پرشور گیلانی برگزار کنیم، اما با توجه به اینکه سالن استانداردی در این آنجا وجود ندارد، مجبور هستیم در تهران میزبان حریفان باشیم. مسئولان استانی قول داده‌اند تا در نیم فصل دوم این مشکل را برطرف کنند.
تیم والیبال داماش گیلان در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد با نتیجه 3 بر صفر بانک کشاورزی را شکست دهد.
نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 15:26

ممنون

رعنا چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 13:37

سلام. ممنونم که خبرم کردین. یا علی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد