دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

تمرکزم روی داماش است؛ به تیم ملی فکر نمی‌کنم

http://khabar.khabaronline.ir/images/position1/2010/9/100919118198.jpg


سرمربی تیم والیبال داماش گیلان پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر سایپا گفت: تمرکزم روی موفقیت تیم داماش است و لزومی ندارد به تیم ملی فکر کنم اما هر کاری بتوانم برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهم.

حسین معدنی در پی برتری 3 بر صفر داماش برابر سایپا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: من در حال حاضر تنها به موفقیت تیم داماش می‌اندیشم و تمام تمرکزم روی موفقیت داماش است. در حال حاضر لزومی ندارد که به تیم ملی فکر کنم. رییس فدراسیون حق دارد تا بهترین گزینه را برای هدایت کادر فنی تیم ملی معرفی کند.

سرمربی داماش افزود: به نظر من تیم ملی به یک مربی تراز اول نیاز دارد که از تاکتیک‌های تمرین شده تیم ملی ایران و روحیه بازیکنان شناخت داشته باشد. چنین فردی شاید بتواند موفق شود.

وی خاطرنشان کرد: هر کاری بتوانم برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهم چون برای این تیم خیلی زحمت کشیده‌ام و دوست دارم با من یا بدون من موفق شود.

معدنی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره تمایل وی به همکاری با گاییچ در تیم ملی گفت: تاکنون به این موضوع فکر نکرده‌ام و نمی‌توانم در حال حاضر در این باره اظهار نظر کنم.

سرمربی داماش درباره آخرین بازی تیم خود در دور رفت رقابت‌های لیگ و پیروزی بر سایپا گفت: بازی سختی بود. نتایج نشان داد که سایپا در طول فصل بهتر از ما عمل کرده است ولی ما با آنالیزی که داشتیم پیش‌بینی برد را در این دیدار می‌کردیم.

وی ادامه داد: در روزی که اسمی میزبان بودیم و جو سالن با تیم حریف همراه بود، بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و با تجربه خود موفق شدند گیم آخر بازی را کنترل کنند. به ویژه سعید معروف و نادی که قطعا ستاره این میدان بودند. من برای این بازی ذره‌ای نگرانی نداشتم چون انگیزه بازیکنان تیم ملی نسبت به بازی‌های قبل بیشتر بود. تیم ما از مهره‌های باتجربه‌ای سود می‌برد که خوب می‌دانند روی امتیازهای حساس چه کار باید بکنند. آن‌ها همچنین از نظر جسمانی آنقدر آماده هستند که می‌توانند تا هشت گیم بازی کنند.

معدنی درباره داوری این دیدار صحبت نکرد و یادآور شد: ما طبق آیین‌نامه فدراسیون درباره داوری حق صحبت نداریم.

سرمربی تیم داماش تاکید کرد: در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ما در رشت میزبان خواهیم بود. بازی مقابل هواداران پرشور شمالی قطعا کار را برای ما آسان‌تر می‌کند.

تیم والیبال داماش گیلان در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر به دلیل آماده نبودن سالن والیبال رشت بازی‌های خانگی خود را در خانه والیبال تهران برگزار می‌کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 24 دی 1389 ساعت 22:27

ممنون جالب بود

خوشحالم که خوشتون اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد