دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

مسابقات والیبال قهرمانی 2011 آسیا با حضور 15 کشور در ایران برگزارمیشود

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، کشورهای استرالیا، لبنان، چین، قزاقستان، ژاپن، افغانستان، تایلند، چین تایپه، ازبکستان، امارات، اندونزی، سریلانکا، کره جنوبی، قطر و ایران در مهلت مقرر کنفدراسیون والیبال آسیا، نسبت به ثبت نام اولیه این رقابتها اقدام کردند.
دیگر کشورهای آسیایی که تا امروز ثبت نام نکردند، تا 26 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا با پرداخت جریمه 500 دلاری برای این مسابقات ثبت نام اولیه را انجام دهند.
بر اساس تصمیم کنفدراسیون والیبال آسیا، مسابقات والیبال قهرمانی سال 2011 این قاره کهن از سوم مهرماه سال آینده در ایران برگزار خواهد شد.
فدراسیون والیبال ایران پیشنهاد برگزاری این مسابقات در دو شهر تبریز و ارومیه را به کنفدراسیون والیبال آسیا داده است که تصمیم گیری نهایی برای شهرهای میزبان این رقابتها در ایران به گزارش بازدید نماینده این کنفدراسیون از امکانات و تجهیزات شهرهای پیشنهادی دارد.
'سعید درخشنده' عضو کمیته مسابقات والیبال آسیا چندی پیش در بازدید از امکانات شهر تبریز، گفت: شهر میزبان این مسابقات باید حداقل دو سالن برای برگزاری مسابقه و چهار سالن برای تمرین تیم ها داشته باشد.
وی تاکید کرد: متاسفانه در تبریز چنین امکاناتی وجود ندارد و باید در مهلت باقی مانده تا زمان برگزاری مسابقات، این مشکلات رفع شود.
درخشنده تصریح کرد: با ارایه امکانات دو شهر تبریز و ارومیه به کنفدراسیون آُسیا، در جلسه ای که 24 بهمن ماه امسال در پکن برگزار می شود، شرایط میزبانی این دو شهر بررسی خواهد شد.
در صورت موافقت نکردن کنفدراسیون والیبال آسیا، مسابقات والیبال قهرمانی 2011 آسیا در تهران برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد