دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

خستگی عامل نتایج ضعیف والیبال داماش در مسابقات است


کاپیتان تیم والیبال داماش گیلان گفت: بازیکنان تیم والیبال داماش گیلان پس از بازگشت از بازی‌های ملی خسته شدند و خستگی عامل نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل جاری بوده است.


علیرضا نادی در حاشیه حضور تیمش در کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: داماش گیلان در رقابت‌های فصل جاری جایگاه خوبی را ندارد و تیم کرمان, تیم بسیار سخت‌کوش و هماهنگی است، اما بازیکنان تیم داماش تمام سعی خود را می‌کنند که این دیوار مستحکم را در هم بشکنند.
وی افزود: بازیکنان پس از بازگشت از بازی‌های ملی خسته شدند و خستگی عامل نتایج ضعیف تیم والیبال داماش گیلان در رقابت‌های فصل جاری بوده است و امیدواریم با برد در مسابقه امروز مقابل هیئت والیبال کرمان راه خود را برای رسیدن به عناوین بالای جدول هموار کنیم.
عضو ملی‌پوش تیم داماش گیلان تصریح کرد: انگیزه‌های بالایی برای صعود به مرحله بعد داریم و به علت اینکه چهار تیم از هشت تیم حاضر در رقابت‌های فصل جاری به مرحله بعد صعود می‌کنند، موجب جذاب‌تر شدن لیگ شده است و تمام تیم‌ها انگیزه صعود به مرحله بعد را دارند.
نادی خاطرنشان کرد: دو گروه شدن مسابقات به جذاب‌تر شدن لیگ منجر شده است و تیم‌ها مانند فصل گذشته که همه در یک گروه قرار داشتند، دارای انگیزه‌های پایینی نیستند و از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.
وی بیان داشت: کسب مقام دوم در آسیا بسیار مقام خوبی برای ایران به شمار می‌آید و در بازی ژاپن بازیکنان ایران تلاش بسیاری را از خود به نمایش گذاشتند، اما ژاپن استحقاق قهرمانی را در این مسابقات داشت.
کاپیتان تیم والیبال داماش گیلان گفت: اینکه والیبال ایران از حالت دو قطبی خارج شده و همه تیم‌ها به صورت یکسان شانس صعود به مرحله بعد را دارند، سبب جذابیت لیگ می‌شود و به پیشرفت والیبال ایران در رده‌های ملی کمک بسیاری می‌کند.
تیم داماش گیلان شامگاه چهارشنبه 15 دی‌ماه جاری مقابل تیم هیئت والیبال کرمان قرارگرفت و این بازی به نحوی حکم مرگ و زندگی را برای هر دو تیم داشت زیرا داماش با شکست در این مسابقه شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم کم رنگ‌تر می‌کرد و کرمان با پیروزی در مسابقه حکم صدرنشینی خود را در مسابقات نیم فصل سال جاری امضا می‌کرد.
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 20:38

سلام دوست عزیز . خسته نباشید. ممنون که دفعه ی قبلی خبرم کردی باز هم خبرم کن.یاعلی

سلام.
چشم حتما

رعنا چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 20:39 http://WWW.BICASS.BLOGFA.COM

ببخشید اسمم را یادم رفت بنویسم

دختر تهرونی پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 16:45 http://http:/dokhtartehrouni.blogfa.com

سلام عزیزم میتونید از مصاحبه استفاده کنید
البته لطف کنید منبع رو اعلام کنید.

سلام
ممنون که اجازه دادید
حتما با ذکر منبع استفاده میکنم

سارا پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 21:59

ممنون دوست خوبم.شدیدا با کاپیتان جون موافقم.

سلام.
منم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد