دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

حضور مربی خارجی در کادرفنی تیم ضروری است

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد که ضرورت حضور یک مربی خارجی در جمع کادر فنی تیم ملی به خوبی احساس می شود و نظر سنجی فدراسیون والیبال نیز در این چارچوب است.
'امیر خوش خبر' روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در مورد وضعیت 'حسین معدنی' سرمربی فعلی تیم ملی والیبال ایران گفت: ترکیب جدید کادر فنی و سرپرست تیم ملی والیبال هنوز مشخص نشده است و این ترکیب قبل از رویدادهای برون مرزی توسط فدراسیون مشخص می شود، اما فکر می کنم که معدنی نیز در گروه کادر فنی جدید حضورداشته باشد.
خوش خبر در مورد گزینه مناسب از بین دو مربی معرفی شده در سایت فدراسیون والیبال گفت:' زوران گائیچ ' بیشتر از' آندریا آناستازی' با والیبال ایران و بازیکنان تیم ملی آشنایی دارد و به نظر من مناسب تر است.
سایت فدراسیون والیبال ایران از روز گذشته با یک نظرسنجی از مخاطبین خواسته است تا نظر خود را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اعلام کنند. در این نظر سنجی نام 'آندریا آناستازی' سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایتالیا و ' زوران گائیچ ' مربی صربستانی به چشم می خورد.
در نتایج دو روزه این نظر سنجی آندریا آناستازی 80 درصد آرا را به خود اختصاص داده و گائیچ تنها 20 درصد رای مخاطبین را به دست آورده است.
گائیچ پیش از این سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان را برعهده داشته است ولی باید دید با مشخص شدن نتیجه کامل این نظرسنجی بالاخره گائیچ صربستانی سرمربی تیم ملی والیبال ایران می شود یا آناستازی ایتالیایی.
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 00:30

خداکنه آناستازی بشه درسته که خودشم از تیم ایتالیا بیرون کردن اما حداقل از گائیچ بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد