دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

با هدف کسب قهرمانی به استقبال نیم‌فصل دوم می‌رویم


"علیرضا نادی" کاپیتان تیم والیبال داماش گیلان و بازیکن ملی‌پوش این تیم گفت: نیم‌فصل دوم را با هدف قهرمانی و کسب پیروزی در رقابتهایمان به میدان می‌رویم.

"علیرضا نادی" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در ارتباط با تمرینات و شرایط این تیم گفت: خدا را شکر در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و با پیروزی که در آخرین بازی از نیم‌فصل اول کسب دادیم به شرایط ایده‌آلی هم رسیدیم، تقریبا 3، 4 روز استراحت کردیم اما دوباره تمریناتمان را از سر گرفتیم.

تمرینات بدنسازی را هم پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر تمرین تاکتیکی انجام می‌دهیم. متأسفانه 2، 3 بازیکن مصدوم هم در تیم داریم که محمدکاظم از مهمترین آنها است امیدوار هستیم که تا قبل از شروع نیم‌فصل دوم محمدکاظم به بهبودی کامل برسد و انشاءالله بتواند ما را در تمام دیدارها همراهی کند.

کاپیتان تیم داماش در پاسخ به سوال که نیم‌فصل دوم را با چه هدفی شروع می‌کنید،‌ اظهار کرد: در نیم فصل دوم ما در رده سوم جدول قرار داشتیم کسب این رده هم به این دلیل بود که اکثر بازیکنان ما در تیم ملی حضور داشتند و تقریبا خسته بودند و متأسفانه با شروع سریع بازیها فرصتی نداشتیم تا بتوانیم به آمادگی لازم برسیم اما در نیم‌فصل دوم به این رده اکتفا نمی‌کنیم و با تمام قدرت به استقبال این بازیها می‌رویم. امیدوار هم هستیم که با پیروزی تمام بازیهای خود را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه گفت: اولین بازی ما دیدار با دانشگاه آزاد است این تیم بازیکنان جوان خوب و مربی با تجربه‌ای دارد اما ما با هدف برد به میدان می‌رویم و به این دلیل که این مسابقه اولین بازی بوده و برای ما بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

نادی خاطرنشان کرد که تیمهای سایپا و کاشانی که تیمهای یکدستی هستند از مربیان اصلی داماش محسوب می‌شوند. ملی‌پوش داماش در آخر در ارتباط با اینکه آیا با برگزاری مسابقات به صورت play off برگزار می‌شوند بهتر است چراکه تیمهایی که استحقاق دارند می‌توانند قهرمان شوند اما قبلا که مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شد هر تیمی که به پیروزی می‌رسید بر اساس امتیاز و معدلی که کسب می‌کرد قهرمان می‌شد.

برگزاری مسابقات به صورت play off بهترین روش برگزاری مسابقات است. به این دلیل که در این روش برگزاری تیمها سعی می‌کنند که قهرمان شوند و حتی در 2 گروه شدن تیمها هم به بازیکنان فشار نمی‌آید و من فکر می‌کنم تا آخرین روز برگزاری لیگ هم بازیهای باکیفیت و خوبی انجام شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 00:33 http://www.arsalan-kazemi.blogfa.com

ایشالا که تیم کاپیتان جون یعنی همون داماش خودمون قهرمان شه.
ممنون دوست عزیز به منم سر بزن

ساناز پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:35 http://karim-ansarifard.blogfa.com

کـــــریم انـــــصاریفـــــرد بـــــه روز شدـــــــ[قلب][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد