دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

داماش در بازی آینده مقابل کاله محکوم به پیروزی است

کاپیتان تیم والیبال داماش گیلان گفت: در بازی روز یکشنبه این تیم گیلانی مقابل کاله مازندران محکوم به پیروزی هستیم.


damash

علیرضا نادی در حاشیه دیدار کاله مازندران با داماش گیلان که با پیروزی سه بر صفر نماینده مازندران همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: بازی خوب و تماشاگرپسندی را دو تیم از خود به نمایش گذاشتند که در پایان کاله مازندران در خانه پیروز این دیدار بود.
وی افزود: بازیکنان داماش زحمت‌های زیادی کشیدند و تمام توان خود را صرف بازی کردند ولی نتوانستند نتیجه بازی را از آن خود کنند.
نادی در آنالیز بازی داماش تصریح کرد: تیم ما در سه امتیاز حساسی که نقش مهمی در روند بازی داشته و تعیین کننده پیروز میدان بود نتوانست موفق عمل کند.
وی با بیان اینکه امیدواریم در بازی برگشت در رشت بتوانیم گذشته خود را جبران کنیم، یادآور شد: در بازی یک‌شنبه آینده مقابل کاله در زمین خود محکوم به شکست هستیم تا امیدی به صعود از این مرحله داشته باشیم.
کاپیتان ملی‌پوش تیم والیبال داماش اظهار داشت: در رشت برای جبران باید به میدان برویم و با تمرین خوب و منسجم بتوانیم کار را به بازی سوم بکشانیم و در پایان به مرحله بعد دور حذفی صعود کرده و به قهرمانی نظر داشته باشیم.
نادی درباره تماشاگران حاضر در سالن پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل ادامه داد: تماشاگران در ایجاد حساسیت بازی نقش مهمی داشتند و با تشویق خود در برد کاله تاثیر زیادی ایفا کردند.
وی با اعلام اینکه باید در بین تماشاگران فرهنگ‌سازی لازم انجام گیرد، گفت: باید برای تماشاگران فرهنگ‌سازی شود و برای ارتقای فرهنگ تماشاگران گام‌های بزرگی برداریم.
نادی در پایان در مورد قضاوت داوران بین‌المللی این دیدار تصریح کرد: داوری این دیدار مشکل خاصی نداشت و قضاوت خوبی را از داوران مسابقه شاهد بودیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد