دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

تیم ملی والیبال در فرانسه اردو می‎زند

ملی‎پوشان والیبال کشورمان یکی از اردوهای آماده‎سازی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را در فرانسه برگزار می‎کنند.

تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، فرانسه نخستین کشور اروپایی است که سفر به آن به منظور برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان نهایی شده است. هنوز تاریخ سفر به فرانسه قطعی نیست اما قرار است تیم ملی والیبال در مدت حضور در فرانسه در تورنمنت چهار جانبه این کشور شرکت کنند.

سفر به فرانسه در حالی در برنامه های آماده سازی تیم ملی والیبال ایران کشورمان قرار داده شده که این تیم دعوت نامه سه تورنمنت بین المللی را دریافت کرده است. دعوت‌نامه‌های ارسالی برای ملی‎پوشان والیبال کشورمان از طرف کشورهای امارات، قزاقستان و چین و به منظور حضور در تورنمنت‎های بین‎المللی این کشورها ارسال شده است. اولین تورنمنت بین‎المللی در چین و طی روزهای 20 تا 26 تیرماه برگزار می‎شود.

قزاقستان هم از 27 مردادماه میزبان یک دوره تورتمنت بین‎المللی است که تا 6 شهریورماه ادامه ادامه خواهد داشت. آخرین تورنمنت بین‎المللی هم با نام جام شیخ راشد و دبی برگزار می‎شود. 19 تا 24 شهریورماه زمان برگزاری این رقابت‎ها تعیین شده است.
 
تیم ملی والیبال برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌شود. این مسابقات مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
Mohamad یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 05:27 http://wWw.Nakharid.Com

سلام دوست من
خسته نباشی
وب خوبی داری
یه مژده برات داشتم. من تصمیم دارم یه دایرکتوری کامل از وبلاگها جمع کنم توی سایتم.
خوشحال میشم شما هم دعوت منو قبول کنی و با سایت من تبادل لینک کنی
مطمئنا خیلی برای وبت مفید خواهد بود چون پیج رانکش توی گوگل بالا میره

اگرم دوست داشتی یه فروشگاه مثل من داشته باشی از بالای سایت روی همکاری در فروش کلیک کن و شروع به کار کن.


اینم آدرس سایت من که تبادل لینک با اون اتوماتیکه

wWw.Nakharid.Com

قسمت بالای سایت روی تبادل لینک کلیک کنید و به صورت اتوماتیک لینک ثبت کنید، البته قبلش باید لینک مارو توی سایتتون اضافه کرده باشین


خاطره یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 12:07

به امید قهرمانی تیم ملی عزیزمون در این سه تورنومنت قبل از قهرمانی آسیا در تهران

ایشالله

ایشالا قهرمانیم.زمان بازیها چرا اینقدر تغییر می کنه
راستی دوسن جونم من دانلود کردم برفراز آسیا رو دستت درد نکنه.فقط الان ۱۰۰کامل شد حالا نمی دونم چی کارش کنم.کجا ریخته؟
مرسی

ایشالله.منم نمیدونم
خواهش میکنم خوشحالم که تونستی دانلود کنی.توی اون درایوی که برنامه دانلود رو نصب کردی ریخته شده.اگر بری اونجا میتونی پیداش کنی.اگر بازم مشکلی بود

اونجا رفتم نبود.حتی سرچ هم کردم.نیست.
فقط تو صفحه دانلود وقتی می زنم روش پخش میشه ولی تو کامپیوتر پیدا نمیشه

عجیبه خیلی عجیبه
ببین یه کاری کن تو سرچ این عبارت رو بزن ببین میاد یا نه ؟
خدا کنه بیاد tv3_13900112_008(1)
من خودم زدم اومد امیدوارم برای تو هم بیاد اگر بازم نشد بگو ببینم چکار میتونم بکنم
موفق باشی

وایییییییییی مرسی دوست جونم پیداش کردم.آخ جون یه دنیا ممنون.اگه دوستم نبودی نمی دونم باید چی کار می کردم

خدا را شکر.خوشحالم که تونستی پیداش کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد