دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دغدغه‎های تیم ملی والیبال در اردو

تیم ملی والیبال کشورمان در حالی تمرینات خود را برای حضور در رقابت‎های قهرمانی مردان آسیا پیگیری می‎کند که مشکلات خروجی و مصدومیت‎هایی که گریبانگیر برخی بازیکنان این تیم شده، نگرانی‏هایی را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوهای تدارکاتی تیم ملی والیبال که از چند روز گذشته با حضور مشترک بازیکنان تیم "ب" برگزار می‎شود، در حالی پیگیری خواهد شد که به جز برنامه ریزی برای چگونگی دنبال کردن تمرینات و برگزاری دیدارهای  تدارکاتی، مسائلی مانند مصدومیت برخی بازیکنان و مشکلاتی که برای خروج از کشور آنها ایجاد شده، بخشی از دغدغه‎های کادر فنی را موجب شده است.

به جز محمد محمدکاظم که به دلیل مصدومیت اصلا در تمرینات گروهی اردونشینان تیم ملی والیبال شرکت ندارند، فرهاد نظری افشار، عادل غلامی، محمد موسوی عراقی و امیر غفور هم مصدومیت‌هایی دارند که آنها را از دیگر بازیکنان حاضر در اردو جدا کرده است.

علاوه بر این مصدومیت‎ها که حتی ممکن است مانع از حضور برخی از این بازیکنان در مسابقات قهرمانی آسیا شود، مشکلات خروجی یا سربازی سه بازیکن دیگر هم به نگرانی‎های خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال و دیگر اعضای کادر فنی این تیم اضافه کرده است. آرش کمالوند، فرهاد قائمی،  شهرام محمودی و علی سجادی نفراتی هستند که هر یک به دلیلی قادر به همراهی تیم ملی حتی در سفرهای تدارکاتی برون مرزی نیستند.

امیر خوش‎خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه توضیح داد و گفت: آرش کمالوند از مهره‎های اصلی تیم ملی است. برای این بازیکن حتی ویزای سفر به ایتالیا برای برگزاری بازی‎های تدارکاتی در این کشور را هم گرفته‎ایم اما تربیت بدنی نیروهای مسلح با حضور این بازیکن سرباز در تیم ملی موافقت نکرده است.

وی با بیان اینکه علی سجادی مشکل پاسپورت دارد، تصریح کرد: فرهاد قائمی و شهرام محمودی سرباز نیستند. اما این دو بازیکن به دلیل گذراندن دوره آموزشی باید در پادگان محل خدمت خود باشند. آنها هم اجازه حضور در تیم ملی را ندارند.

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد: در هر صورت مصدومیت و مشکلات خروجی که برخی بازیکنان با آن مواجه شده‎اند، به وضعیت مطلوب اردوهای آماده‎سازی تیم ملی آسیب زده و باعث نگرانی اعضای کادر فنی و به خصوص ولاسکو شده است. فقط امیدواریم تا زمان برگزاری مسابقات بازیکنان مصدوم به بهترین سطح آمادگی رسیده باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‎شود که 30 شهریورماه تا 8 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد. البته این تیم پیش از حضور در این رقابت‎ها باید در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی هم شرکت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد