دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

خط خوردن ملی پوشان در ورزش حرفه ای حل شده است

http://photoaman.com/images/photos/590/201012261208409.jpg


علیرضا نادی کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال بزرگسالان گفت: سطح تمرینات آماده سازی تیم ملی به طور کلی با حضور ولاسکو تغییر کرده است.


علیرضا نادی سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: ولاسکو در دفاع و سرویس نکات جدید و جالبی را ارائه می کند، به نظر من عمده ترین نقش این مربی بزرگ تغییر ذهنیت بازیکنان برای رسیدن به موفقیت در طول مسابقات است و با وجود آنکه وی هنوز کار اصلی خود را آغاز نکرده و 35 بازیکن زیر نظر وی تمرین می کنند اما به طور کلی نحوه تمرین دهی وی عالی و حرفه ای است.
وی خاطر نشان کرد: سبک جدید تمرینات ولاسکو در گرم کردن و بازگشت بازیکنان به حالت اولیه بسیار حرفه ای است، وی توانسته جایگاه والیبال ایران در جوامع بین المللی را تا حد قابل توجهی ارتقا دهد، به نظر من در طول ماه های آینده این وضعیت بهتر هم خواهد شد.
نادیگفت: به نظر من با توجه به اینکه سرمربی مسئول برد و باخت تیم و پاسخگو در مقابل مسئولان فدراسیون و ورزش کشور است نباید در خصوص خط خوردن بازیکنان سرمربی را مورد بازخواست قرار داد حتی به عنوان مثال شاید زمانی به وجود آید که ولاسکو به من اعلام کند که نحوه بازی و تکنیک تو در سیستم تاکتیکی من جایگاهی ندارد. مقوله خط زدن در تیم های ملی امری طبیعی است و ما باید نگاه حرفه ای به این موضوع داشته باشیم نباید روی این موضوع مانور داشت.
 وی در خصوص دستگاه پرتاب سرویس گفت: خوشبختانه مسئولان فدراسیون اقدام به تهیه دستگاه پرتاب سرویس کردند. این دستگاه به صورت خودکار برای تقویت دریافت های ملی پوشان توپ رسانی می کند و با این دستگاه در صد خطای سرویس ها به صفر رسیده و توپ‌ها مطمئن ارسال می شود و باعث تسریع در رشته فنی دریافت کننده ها می شود. امیدوارم تیم ‌های باشگاهی نیز نسبت به تهیه این دستگاه اقدام کنند.


* تعیین سقف قرارداد وضعیت والیبال را به فوتبال تبدیل می کند


علیرضا نادیدر خصوص تعیین سقف قرار داد از سوی فدراسیون برای تیم های باشگاهی در زمان عقد قراردادها گفت: به نظر من سقف قرار داد در والیبال هیچ معنایی ندارد. اگر برای یک والیبالیست سقف قرارداد تعیین شود وی حضور در مسابقات باشگاهی کشورهای خارجی را به ایران ترجیح می دهد. این امر در فوتبال نیز رخ داده است و ما شاهدیم که فوتبالیست های مطرح کشور در لیگ های خارجی توپ می زنند.
وی تصریح کرد: به طور کلی سقف قرار داد به ورزش ایران در هر رشته ای به خصوص والیبال که دوران حرفه ای را طی می کند لطمه وارد می کند زیرا استعدادها و ستاره ها در این صورت در خارج از کشور فعالیت ورزشی خود را دنبال می کنند.
نادی خاطر نشان کرد: قانون سقف قرار داد در ورزش حرفه ای هم اکنون در هیچ کشوری اجرا نمی شود.


منبع:سایت yjc.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد