دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

بهتر است ایران در لیگ جهانی والیبال شرکت نکند

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده، پیشنهاد می‌کنم ایران در لیگ جهانی حضور پیدا نکند.




علیرضا نادی که در تمرینات تیم ملی والیبال دچار آسیب‌دیدگی شده است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درخصوص شرایطش اظهار داشت: در تمرینات تیم ملی از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شدم و با توجه به این شرایط حضورم در سفر ایتالیا منتفی است.
وی ادامه داد: بازیکنان مصدوم پیش از حضور در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت شده بودند و مهم‌ترین علتش هم فشردگی مسابقات و تمرینات است. تنها من بودم که در تمرینات تیم ملی مصدوم شدم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به تصمیم فدراسیون جهانی والیبال برای برگزاری تنها یک مسابقه در چین برای راهیابی ایران به لیگ جهانی خاطرنشان ساخت: این لطف فدراسیون جهانی است و معتقدم با این شرایط بهتر است در لیگ جهانی حضور پیدا نکرده و انصراف دهیم. سال گذشته هم در مصر 2 بازی انجام دادیم در حالی که این موضوع اصلاً منطقی نیست و حداقل باید یک بازی هم در ایران برگزار می‌کردیم.
وی با بیان اینکه این حرکات ظلم به والیبال ایران است، عنوان کرد: اگر مسئولان جهانی والیبال نمی‌خواهند ایران در لیگ جهانی حاضر باشد بهتر است این موضوع را صادقانه بگویند و ما را خسته نکنند.
نادی به عقد قراردادش با تیم پیکان اشاره کرد و افزود: بنا به دلایلی باید در تهران بازی می‌کردم و به همین دلیل پیکان را انتخاب کردم. در گذشته هم در پیکان بازی کرده بودم و این تیم را دوست دارم.
بازیکن فصل گذشته داماش گیلان درخصوص رعایت سقف قرارداد تصریح کرد: این موضوع یک قانون کمونیستی است که خوشبختانه در والیبال وجود ندارد. با این موضوع کاملاً مخالفم و معتقدم به سود والیبال نیست. تعیین سقف قرارداد باعث می‌شود که نتوانیم بازیکن خارجی خوب جذب کنیم و بازیکنان ایرانی هم به راحتی جذب تیم‌های خارجی بی‌کیفیت شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد