دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

پس از دو شکست سه بر یک، والیبال ایران پیروزمقابل ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران پس از قبول دو شکست برابر ایتالیا در سومین بازی تدارکاتی لاجوردی پوشان را شکست داد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ملی پوشان والیبال ایران به رهبری خولیو ولاسکو که هفته گذشته برای برگزاری سه دیدار دوستانه با تیم ملی "ب" ایتالیا، تهران را به مقصد پروجیای ایتالیا ترک کرده بودند، پس از شکست در دو بازی اول بامداد امروز در سومین دیدار دوستانه برابر لاجوردی پوشان با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند.

تیم ملی والیبال ایران در غیاب برخی از بازیکنان بزرگی چون نادی،نظری افشار، محمد کاظم و موسوی در این دیدار به میدان رفت و موفق شد در سه ست پیاپی با امتیازهای 25 بر 20، 26 بر 24و 25 بر 23 میزبان خود را شکست دهد.

شاگردان ولاسکو در دو بازی قبلی برابر ایتالیا با نتیجه مشابه سه بر یک مغلوب شده بودند و کسی انتظار یک پیروزی مقتدرانه را از این تیم در بازی سوم نداشت؛ با این حال ترکیب امیر حسینی، وحید والی، حمزه زرینی، حسام بخششی، جواد محمدی نژاد، آرش کشاورزی وعلی حسین و همچنین سعید معروف، مهدی بازار گرد و رحمان داوودی نشان داد که والیبالیست‌های ایرانی می‌توانند برابر قدرت‌های اول جهان بازی خوبی به نمایش بگذارند.

کاروان والیبال ایران ساعت 4 بامداد روز شنبه به کشور باز می‌گردد و خود را برای برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم ملی امید و نیروهای مسلح ایران و همچنین بازی دوستانه با تیم‌های ملی چین و استرالیا آماده می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد