دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

فدراسیون جهانی دودستی لیگ جهانی را به چینی ها تعارف می کند؛

علی نادی:اگر تصمیم گیرنده بودم،تیم را به چین نمی فرستادم

alireza nadi

قراراست تیم ملی والیبال کشورمان 20 تیر ماه سال جاری در پکن نخستین دیدار مسابقات زیرگروه جهانی را مقابل تیم چین برگزار کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛علی نادی کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال و سرعتی زن کنونی این تیم که به دلیل ‌آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا 2 هفته از تمرینات توپی و سنگین دور بود،پس از بازگشت تیم ملی از اردوی تدارکاتی ایتالیا،حدود چهار روز زیرنظر پزشک متخصص و فیزیوتراپ تمرینات گروهی خود را آغاز کرده است.

علی نادی،سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران به خبرنگارما گفت:با وجود آن که هنوز از ناحیه مچ پا احساس درد دارم،اما با توجه به صحبت های سرمربی،تمرینات گروهی خود را آغاز کرده ام ،احساس می کنم برای بهبودی کامل نیاز به استراحت بیشتری دارم،اما اسم من در لیست ترکیب اعزامی به چین ثبت شده و باید آمادگی خود را برای این بازی به سطح مطلوب برسانم.

وی گفت:هم اکنون متاسفانه شرایط برخی مصدومان ملی پوش به گونه ای است که نمی توانند در این مسابقات حساس تیم را در چین همراهی کنند.باتوجه به آن که تیم ملی به من در این بازی نیاز دارد،با وجود احساس درد،نهایت سعی خود را برای ارایه بازی های خوب بکار می گیرم.
وی یادآور شد:ما درچین برای رسیدن به سهمیه لیگ جهانی یک بازی سخت و حساس را درپیش داریم،با توجه به شرایط کنونی ترکیب تیم ملی و بالابودن آمار مصدومیت مهره های کلیدی اگر من تصمیم گیرنده بودم؛تیم را به چین اعزام نمی کردم.این امر درحالی است که مسئولان فدراسیون جهانی والیبال( fivb)با تصمیم گیری های مغرضانه و یکطرفه خود،حضور در لیگ جهانی را به چینی ها تعارف کردند.

نادی گفت:متاسفانه شیوه برخورد مسئولان فدراسیون جهانی درخصوص حضور تیم ایران در لیگ جهانی،تنها به امسال ختم نمی شود؛بلکه در دوره گذشته نیز ما درشرایطی بسیار سخت در 2 بازی یک طرفه مقابل تیم مصر در قاهره بازی را واگذار کردیم.امیدوارم این تجربه تلخ را در پکن تکرار نکنیم.

وی در پاسخ به اینکه ما درطول چند بازی اخیر در میادین مختلف موفق به شکست تیم والیبال شده ایم،آیا این امر پیروزی تیم ایران را در تاریخ مسابقات 20 تیر سال جاری در پکن تضمین نمی کند؟ اظهارداشت:شرایط برگزاری و حضور تیم ها در مسابقات مختلف بسیار متفاوت است.ما در بازی های آسیایی گوانگجو در شرایطی مقابل تیم چین صف آرایی کردیم که چند بازی قبل را برده بودیم و روی نوار برد قرار داشتیم.این امر شرایط روحی و روانی تیم را در بازی مقابل چین مضاعف کرده بود،اما هم اکنون شاهد مصدومیت مهره های کلیدی تیم هستیم و این مقوله شرایط را سخت تر می کند.

نادی درخصوص خداحافظی "سعید معروف " پاسور تیم ملی والیبال گفت:"معروف" سال هاست که برای والیبال ایران زحمت کشیده است،وی می تواند در ترکیب تیم به عنوان یک وزنه موثر نقش آفرینی کند.به نظر من "امیرحسینی" و "سعید معروف" جزو پاسورهای مطرح و قدرتمند قاره آسیا و ایران محسوب می شوند و تفاوت کار آنها فقط در دفاع است.به نظر من در شرایط کنونی ما باید در دفاع پوشش همه جانبه داشته باشیم.

برای علیرضا نادی عزیز آرزوی سلامتی و بهبودی و برای تیم ملی آرزوی پیروزی میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد