دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

حساسیت نسبت به نتایج تیم ملی والیبال بی‎مورد است

نباید سرخورده شویم


مربی تیم ملی والیبال با اشاره به حذف از گردونه رقابت‎های انتخابی لیگ جهانی گفت: با توجه به شرایط موجود نباید نسبت به این نتایج حساسیت داشت و با این حساسیت‎های بی مورد از دیگر برنامه‎ها غافل شد.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه شکست برابر چین فرصت حضور در لیگ جهانی 2012 را از تیم ملی والیبال ایران گرفت، اظهارداشت: با همه اینها فکر می‌کنم نباید نسبت به این نتایج حساسیت داشته باشیم. به خصوص اینکه شرایط موجود به گونه‌ای نبود که جز پیروزی توقع دیگری از تیم ملی وجود نداشته باشد.

وی به مصدومیت برخی بازیکنان تیم ملی والیبال اشاره کرد و یادآور شد: به طور حتم این مصدومیت‌ها در شکست رقم خورده تاثیر گذار بودند. به هر حال پس از اتمام فشرده مسابقات لیگ برتر، بازیکنان بدون استراحت کافی کار در اردوی تیم ملی را آغاز کردند و این حضور متوالی و فشرده بر عملکرد آنها تاثیر گذاشته است.

مربی تیم والیبال جوانان ادامه داد: به خاطر همین آسیب دیدگی‌های متوالی که بازیکنان دچار آن شدند، تیم ملی والیبال با سه دریافت کننده به چین سفر کرد. اینجا (چین) هم که آسیب دیدگی قدیمی رحمان داوودی تشدید شد. محمد موسوی هم که آسیب دیده بود و نمی‌توانستیم برای بازی خیلی به او فشار بیاوریم. در کل دست خولیو ولاسکو با جابه‌جایی بسته بود.

شهنازی در مورد غیبت سعید معروف در ترکیب تیم ملی والیبال و تاثیر آن بر شکست محتمل شده برابر چین گفت: والیبال ایران بر روی سعید سرمایه گذاری کرد تا او معروف شد و جایگاهش را در تیم ملی ثابت کرد. به هرحال حضور توامان این بازیکن در کنار امیر حسینی می‌توانست خیلی مفید باشد اما سعید معروف اجازه پیش آمدن چنین موقعیتی را نداد. البته به کار مهدی مهدوی و علیرضا بهبودی هم ایمان دارم. اما به هر حال شرایط برای پیروزی تیم ملی مهیا نشد.

وی با تاکید بر اینکه برای حضور در لیگ جهانی فرصت خوبی از دست رفت، خاطرنشان کرد: با همه اینها حساسیت به این نتیجه و دیگر نتایج بی مورد است. این مهم است که از این بازی در کنار دیدارهای برگزار شده در تورنمنت بین‌المللی چین تجربه‌های زیادی به دست آمد و باعث شد شناخت ولاسکو نسبت به بازیکنانش بیشتر شود. این تجربه و این شناخت در آینده و مسابقات قهرمانی آسیا مفید خواهد بود.

مربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: نباید با باخت‌های اینچنینی سرخورده شویم. "ولاسکو" مربی بزرگ و صادقی است. او را به خاطر اسمش نیاورده‌ایم. نباید فقط از اسم این مربی برای تیم ملی استفاده کرد. شرایط مهیا شود، به نتایج بهتری دست می‌یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال هفته گذشته در دیدار برابر تیم ملی چین که در شانگهای برگزار شد، با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از صعود به مرحله دوم رقابت‌های گزینشی لیگ جهانی بازماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد