دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

اخبار تیم والیال پیکان در اندونزی+وضعیت نادی ایده آل نیست

تیم والیبال پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا در اندونزی مستقر است و از روز شنبه یکم مرداد این مسابقات را با رویارویی مقابل تیم قطر آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ طبق هماهنگی انجام شده و با توجه به سنگ اندازی برخی باشگاه ها مبنی بر عدم همکاری درخصوص استفاده از بازیکن قرضی قرار است ملی پوشان پیکان پس از پایان مسابقات بین المللی چین به اندونزی سفر کنند بر این اساس پنج بازیکن عضو تیم ملی ایران شب گذشته 29  تیر به جمع این تیم پیوستند.

براساس این گزارش؛ حمزه زرینی دریافت کننده قدرتی،‌ مهدی بازارگرد (قطر پاسور)، امیر حسینی (پاسور)، علی حسینی (لیبرو) و علیرضا نادی (سرعتی زن) نام پنج ملی پوش است که شب گذشته از شهر شانگهای و از طریق سنگاپور کشور چین را ترک کرد و به جمع ترکیب تیم والیبال پیکان در اندونزی ملحق شدند.

*مصدومیت نادی بهبود نیافته است.

علیرضا نادی سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان پیش از اعزام به کشور چین به منظور حضور در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی و تورنمنت بین المللی چین از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود اما طبق دستور پزشک و با توجه به انجام برنامه فیزیوتراپی اجازه حضور در ترکیب تیم ملی صادر شد.

براساس این گزارش؛ علیرضا نادی هم اکنون به عنوان سرعتی زن تیم والیبال پیکان طی سفری که از شانگهای به اندونزی داشته حضور دارد اما این امر در حالی است که هنوز مصدومیت وی بهبودی کامل را پیدا نکرده است و با توجه به حساسیت مسابقات جام باشگاه های آسیا باید خودروسازان را همراهی کند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد