دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

پیکان کار سختی برای قهرمانی دوباره در آسیا دارد

پیکان کار سختی برای قهرمانی دوباره در آسیا دارد/ مخالف دیدار با چین بودم
علیرضا نادی


علیرضا نادی بازیکن ملی پوش تیم والیبال پیکان در رقابت‎های قهرمانی باشگاه‎های آسیا ضمن تاکید بر خستگی برخی از بازیکنان این تیم گفت: در مجموع کار پیکان برای تکرار قهرمانی در این رقابت‎ها سخت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادی با اشاره به اینکه پنج نفر از بازیکنان تیم پیکان دو روز پیش از آغاز مسابقات قهرمانی باشگاه‎های آسیا از ترکیب تیم ملی به این تیم ملحق شدند، اظهارداشت: این بازیکنان با انجام مسابقات سنگین در چین، بعد از آن سفر به اندونزی و همچنین اردوهای پیشین تیم ملی خستگی زیادی دارند و با این شرایط به ترکیب پیکان اضافه شده‌اند.

بازیکن سرعتی‌زن پیکان در مسابقات باشگاه‎های آسیا با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در رقابت‎های قهرمانی باشگاه‏های آسیا قدرتمندتر از همیشه هستند، ادامه داد: تیم‎های شرکت کننده منسجم‎تر شده‎اند. دیدار نخست پیکان برابر نماینده قطر هم نشان داد اگر غفلت کنیم گیم‎ها را از دست می‎دهیم.

علیرضا نادی ملی پوش والیبال ایران تصریح کرد: پیش بینی من این است که پیکان و الریان قطر دوباره در فینال مسابقات باشگاه‌های آسیا با هم روبه‌رو خواهند شد. فکر می کنم قطری‌ها سخت‌ترین حریف پیکان هستند.

علیرضا نادی در مورد دیدار تیم ملی والیبال برابر چین در چارچوب مسابقات گزینشی لیگ جهانی خاطرنشان کرد: از اول هم مخالف برگزاری این بازی بودم. تیم ملی با تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم مواجه بود و عملا تیم نصفه و نیمه راهی چین شد. تیم ملی والیبال نباید در این برهه زمانی با چین روبه‌رو می شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که از اول مردادماه در پالمبانگ اندونزی آغاز شده است تا هشتم این ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد