دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

فرهاد ظریف به تیم ملی والیبال دعوت شد

فرهاد ظریف، پاسور واالیبال ایران پس از چند دوره غیبت و به منظور پیگیری مراحل آماده‎سازی تیم ملی به دور جدید اردوی این تیم دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این برای نخستین‎بار در دوران سرمربیگری "خولیو ولاسکو" است که فرهاد ظریف به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شده است. شاید کناره گیری سعید معروف از تیم ملی والیبال یکی از دلایل دعوت از فرهاد ظریف باشد که طی سال‎های گذشته تیم ملی والیبال را در رقابت های مختلفی همراهی کرده بود.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال از روز شنبه آغاز می‏شود. به غیر از امیر حسینی، سید مهدی بازارگرد، علیرضا نادی ، حمزه زرینی که تیم پیکان در رقابت‎های قهرمانی باشگاه‏های آسیا همراهی می کنند دیگر بازیکنانی که ترکیب تیم ملی را در سفر به چین تشکیل داده بودند در این مرحله از تمرینات شرکت خواهند داشت.

فرهاد نظری افشار، عادل غلامی، آرش کشاورزی هم به دلیل آسیب دیدگی در سفر به چین غایب بودند در کنار فرهاد ظریف که برای نخستین‏بار به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شده است، درمرحله جدید تمرینات این تیم شرکت خواهند کرد.

تیم ملی والیبال برای حضور در رقابت‏های قهرمانی مردان آسیا آماده می‏شود. این مسابقات 30 شهریورماه تا 8 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد