دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

پیکان به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یافت

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دیدار پیکان و نماینده اندونزی در حالی ساعت 16:45 به وقت محلی آغاز شد که رییس جمهور اندونزی از نزدیک این مسابقه را مشاهده می‌کرد.
بازیکنان پیکان در این مسابقه دو ست نخست را به راحتی و با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 18 به سود خود تمام کردند اما در ست سوم درحالی که سرمربی خودروسازان از چند بازیکن ذخیره خود استفاده می‌کرد بازیکنان سامسل بابل بانک بازی عقب افتاده را با برد 27 بر 25 عوض کردند.

در ست چهارم هم پیکانی چندین امتیاز از حریف پیش بودند اما در نهایت با نتیجه نزدیک 25 بر 23 این ست را به سود خود تمام کردند.


http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/2c0c979f-f358-47d1-bda8-79e4cf0fc30c/10.jpg


پیمان اکبری پس از این دیدار با انتقاد از عملکرد بازیکنانش معتقد بود که تنها از سه بازیکن راضی است و دیگر بازیکنان انفرادی عمل کرده اند تا گروهی.
اکبری در کنفرانس مطبوعاتی این مسابقه گفت: برایم فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کردیم، مهم این است که از بیش از نیمی از تیم خود راضی نیستم و حتما کاری می‌کنم که فردا تمام بازیکنان خوب باشند.
سرمربی خودروسازان همچنین گفت که چنین شوکی برای بازیکنان لازم بود تا فردا بهتر از امروز بازی کنند.
اکبری همچنین تأکید کرد: برایم فرقی نمی‌کند در نیمه‌نهایی با چه تیمی مسابقه بدهیم بلکه به برد و حضور در فینال فکر می‌کنم.

تیم والیبال پیکان ساعت 17 فردا(جمعه 7 مرداد) در مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا برابر یکی از دو تیم تاتگ دیناستی چین و یا الریان قطر قرار می‌گیرد. 

ایشالله قهرمانی رو جشن بگیریم و خستگی رو از تن شما عزیزان خارج کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد