دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

والیبال پیکان در آستانه انحلال

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه پیکان تهران با ابراز نارضایتی از نوع هزینه کرد برخی از تیمهای تازه تاسیس، عنوان کرد: برخی از تیمها با هزینه کردهای بالا ادامه تیمداری را برای پیکان دشوار کرده اند و تا آخر هفته تصمیم نهایی هیئت مدیره باشگاه برای بودن یا نبودن اعلام خواهد شد.

محمود شیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شرایط تیمداری در والیبال دشوار شده،‌ عنوان کرد: بودجه امسال حضور تیم والیبال پیکان در رقابتهای لیگ برتر و بین المللی تنها 20 درصد افزایش یافته در حالیکه برخی از تیمها با هزینه کردهای غیر معقول و بالا بردن قیمت بازیکنان ادامه کار در والیبال را دشوار کرده اند.

شیعی با بیان اینکه ورود برخی از تیمهای تازه وارد موجب افزایش 120 درصدی هزینه های تیمداری در والیبال شده است،‌ اظهارداشت: با توجه به شرایط سخت تیمداری جلسه هیئت مدیره باشگاه پیکان آخر هفته برگزار خواهد شد و تصمیم نهایی را برای بودن یا نبود تیم والیبال اعلام خواهند کرد.

وی افزود: در جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفته خواهد شد که با شرایط کنونی تنها در حد حضور در لیگ ظاهر شویم و برای از دست ندادن امتیاز باشگاه در لیگ برتر یک تیم معمولی راهی مسابقات کنیم یا اینکه کلا تیمداری در والیبال را کنار بگذاریم و بر روی تیمهای پایه ای در رشته های مختلف سرمایه گذاری کنیم.

شیعی اضافه کرد: هزینه های تیمداری در والیبال بر خلاف پیش بینیها افزایش یافته و هزینه ها سنگین و‌ بودجه ایران خودرو محدود است و نمی توانیم این هزینه ها را از مجمع بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پیکان با خودداری کردن از اعلام اسامی تیمهایی که هزینه های تیمداری را افزایش داده اند، ‌بیان کرد: ما هنوز این تیمها را به رسمیت نمی شناسیم و تیمی همچون گیتی پسند اصفهان و چند تیم دیگر که با یک تلفن به لیگ برتر آمده اند با هزینه کردهای غیر معقول موجب افزایش هزینه های تیمداری شده اند.

وی در مورد تیم والیبال داماش افزود: تیم داماش استراتژیک خود را برای حضور در لیگ تغییر داده و یک تیم معمولی را تنها برای حضور روانه بازیها خواهد کرد،‌ وضعیت پیکان هم تا آخر هفته جهت حضور در رقابتهای لیگ برتر والیبال روشن خواهد شد.

مدیرعامل پیکان تهران در مورد اینکه ورود پول به والیبال چه آینده ای را رقم خواهد زد،‌ بیان داشت: جلسات متعددی با روسای فدراسیون والیبال برگزار کرده ایم و متاسفانه فرقی نداشته و پاسخ مناسبی دریافت نکرده ایم.

وی عنوان کرد: تیمهای فوتبال پاس، پیکان و صبا با یک سری برنامه ریزی های نامشخص به استانها منتقل می شوند اکنون آسیبهای آن را مشاهده می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران با بیان اینکه متاسفانه سقود و صعود کننده به لیگ برتر مشخص نیست و هر ساله شاهد تغییرات جالبی در لیگ هستیم،‌ افزود: برخی از تیمها با یک تلفن به لیگ برتر می آیند و بارها این موضوع را به فدراسیون اعلام کرده ایم ولی تقریبا به جایی نرسیده ایم.

وی عنوان کرد: تیمی مثل گیتی پسند و دیگر تیمها، ‌یک دفعه ای بدون برگزاری هیچگونه مسابقه ای به لیگ برتر وارد می شوند.

شیعی افزود: بودجه تیم والیبال پیکان محدود است و نمی تواند با تیمی که آمده یک بار مطرح شود رقابت کند و اینگونه تیمها مثل خلع الساعه ماندگاری و ثمره ای برای ورزش والیبال کشور ندارند و تنها با اهدافی مثل تبلیغات حضور می یابند و مطرح شدن اسم شرکتهای خصوصی مثل هزینه کردن در تبلیغات است و اگر تلویزیون یک بار بازی آنها را پخش کند و این زمان را به ریال تبدیل کنیم می بینیم که هزینه های خرید بازیکنان خود را درآورده اند.

حیف پیکان

متاسفم

وقتی تیمی قهرمان میشه پاداش زحماتشون رو اینجوری میدن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد