دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دهقانی: مجلس مخالف جدی انحلال تیم والیبال پیکان است

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس با بیان اینکه مجلس مخالف جدی انحلال تیم والیبال پیکان است، تأکید کرد: مسئولیت انحلال پرافتخارترین تیم والیبال آسیا بر عهده وزارت صنعت و تجارت است.

خبرگزاری فارس: دهقانی: مجلس مخالف جدی انحلال تیم والیبال پیکان است

علیرضا دهقانی نماینده مردم ایذه و رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انحلال تیم والیبال پیکان گفت: مجلس با این اقدام مخالف است و در همین رابطه در حال آماده کردن نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، وزرای صنعت و تجارت و ورزش هستم تا این مسئله را به صورت جدی پیگیر کنم.



وی افزود: در حال حاضر ایران خودرو بیشتر سهامش خصوصی است لذا این تیم مشمول عدم کمک به تیم‌های دولتی و حرفه‌ای نمی‌شود؛ کمیته تربیت بدنی مجلس قاطعانه در مورد این مسئله ایستاده و با انحلال تیم والیبال پیکان مخالف است.



رئیس کمیته تربیب بدنی مجلس با بیان اینکه این شکل مدیریت، که کسی بگوید فلان تیم ورزشی باشد و فلان تیم نباشد، شکل درستی از مدیریت نیست، تصریح کرد: ما از وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر می‌خواهیم که به صورت جدی به موضوع ورود کرده و مانع از انحلال تیم والیبال پیکان شود.



دهقانی همچنین اضافه کرد: تیم والیبال پیکان 7 بار قهرمان آسیا و 12 بار قهرمان لیگ برتر ایران شده است لذا شایسته نیست که چنین تیمی که پر افتخارترین تیم ایران و آسیا است، منحل شود.



وی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: مسئولیت انحلال پرافتخارترین تیم والیبال آسیا بر عهده وزارت صنعت و تجارت است و مسئولان این وزارتخانه باید نسبت به این مسئله پاسخگو باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد