دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

اکبری: نمی دانم چه کسی پیش نجم الدین از والیبال بدگویی کرده است

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: نمی دانم چه کسی پیش مدیر گروه صنعتی ایران خودرو از والیبال بدگویی کرده است که تصمیم به انحلال تیم گرفت.

خبرگزاری فارس: اکبری: نمی دانم چه کسی پیش نجم الدین از والیبال بدگویی کرده است

پیمان اکبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص انحلال تیم والیبال پیکان اظهار داشت: هیچ نظری نمی دهم، چرا که هرچه کمتر صحبت کنیم بهتر است. دوست ندارم حرفی بزنم و معتقدم مسئولان باید تصمیم بگیرند. این تیم 7 دوره قهرمان آسیا و 12 دوره قهرمان ایران شده است و پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می شود با این کارنامه من چه حرفی برای گفتن دارم؟



وی ادامه داد: انحلال پیکان ربطی به افزایش دستمزد بازیکنان ندارد. یکی از کارهای خوبی که ما انجام دادیم این بود که بازیکنان پیکان را با مبلغی زیر سقف فدراسیون جذب کردیم، اما بحث چیز دیگری است و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که مهندس نجم الدین تصمیم گرفت که این کار را بکند.



سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: خیلی ها والیبال ایران را به نام پیکان می شناسند. می توانستیم افزایش دستمزدها را نسبت به 10 سال پیش هم مقایسه کنیم، اما برخی باشگاه خیلی خرابکاری کردند و موجب کنار رفتن سایر تیم ها شدند و با این روند مشخص نیست سال های آینده چند تیم در لیگ والیبال شرکت کند.



اکبری افزود: خوشحال می شوم که تیم های خصوصی در واالیبال سرمایه گذاری کنند، اما باید به فکر سایر تیم ها هم باشند. کلاً یک یا دو باشگاه هستند که هزینه های آنچنانی می کنند با این شرایط سایر تیم ها باید چه کار کنند؟ اگر قرار باشد هر سال تیمی بیاید و والیبال ایران را خراب کند که نمی توانیم پیشرفت کنیم.



وی عنوان کرد: امیدوارم نجم الدین که گفته بود پیکان برند والیبال ایران است به روند قبلی خود بازگردد. نمی دانم آیا مدیریت نادرست سایر تیم ها موجب شد که مسئولان این تصمیم را بگیرند یا دلیل دیگری وجود دارد.



سرمربی تیم والیبال پیکان صحبت های داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال مبنی بر اینکه انحلال پیکان را جدی نگیرد را رد کرد و گفت: انحلال پیکان بسیار جدی است و به ضرر جامعه والیبال خواهد بود. اگر برخی از دوستان بخاطر منافع شخصی خود دستمزدها را خراب نمی کردند هیچوقت این اتفاق نمی افتاد. آیا درست است فردی که دو سال از والیبال ایران دور بوده ناگهان بیاید و تمام والیبال را خراب کند؟ منافع شخصی خیلی خوب است، اما وقتی بحث سرنوشت والیبال ایران مطرح می شود این کارها ظلم محسوب می شود.



وی با بیان اینکه افکار قدیمی موجب شد که این اتفاقات رخ دهد اظهار داشت: بازیکنان ما زیر سقف فدراسیون بودند، اما بازهم بودجه تیم کم بود. مسئولان هم حاضر به افزایش بودجه تیم نیستند. نمی دانم چه کسی پیش نجم الدین از والیبال بد گویی کرده است.



اکبری عنوان کرد: ایران خودرو ثانیه ای چندین تومان به صداوسیما پول می دهد که محصولاتش را تبلیغ کند در حالی که می تواند به کمک تیم والیبالش هفته ای دوساعت روی آنتن برود و تبلیغ کند و در مسابقات برون مرزی هم شرکت می کند. واقعاً باید مقابل این مطلب نوشت "قابل توجه برخی از مدیران!"



سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: نمی دانم فوتبال چه سودآوری برای آنها داشته که والیبال نداشته است. به هر حال امیدوارم تصمیم درستی گرفته شود. تیم ما تازه از مسابقات باشگاه های آسیا برگشته و قرار بود از هفته گذشته با اضافه شدن تمام بازیکنان کار خود را آغاز کنیم، اما با این وضعیت نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد