دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

به دنبال بازگشت تیم ملی والیبال از اسلواکی

مربی تیم ملی والیبال: با قهرمانی قاره امیدواتر شدیم/در والیبال جهانی آسیا و اروپا فرقی ندارد
تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته پس از 12 روز، از اسلواکی به تهران بازگشت.

رضا ابراهیمی مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه توانستیم در گذر اردوهای تدارکاتی اخیر در تورنمنت اسلونی و اسلواکی شرکت و عملکرد بازیکنان از سوی ولاسکو سرمربی تیم مورد آنالیز قرار گرفت.

وی گفت: سطح کیفی بازیهای تدارکاتی اخیر که در کشورهای اروپایی برگزار شد بسیار بالا بود زیرا مقابل تیمهایی قرار گرفتیم که در والیبال قاره سبز حرفی برای گفتن دارند و ملی پوشان کشورمان توانستند به بهترین نحو ممکن تاکتیک های ارائه شده در زمان تمرینات را به مرحله اجرا در آورند.

وی در پاسخ به آنکه سبک بازیهای انجام شده در حد مسابقات قهرمانی آسیا است یا خیر؟ ابزار کرد: در والیبال امروز دنیا به هیچ عنوان سبک ها را نمی توان به آسیایی یا اروپایی تقسیم کرد زیرا نوع اجرای تاکتیک ها در والیبال در همه کشورها و قاره ها حرفه ای است البته باید بگویم که سرعت در والیبال اروپا پیش از قاره آسیاست و اعضای تیم ملی ایران توانستند به     خوبی در بازیهای اخیر مقابل حریفان اروپایی بازی کنند.

وی یادآور شد: با  توجه به آنکه در اجرای تاکیتک های ارائه شده از سوی ولاسکو ملی پوشان باید در توپ گیری و دفاع موفق عمل می کردند اعضای تیم ایران مقابل حملات حریفان اروپایی خود با هماهمگی و آرایش تیمی کامل تاکتیک های سرمربی آرژانیتینی خود را به مرحله اجرا در آوردند به طوری که امیدواری ما نسبت به کسب قهرمانی در مسابقات آسیایی مضاعف شد.

وی در خصوص مصدومیت ملی پوش تاکید کرد:‌متاسفانه حسام بخششی و حمزه زرینی در این اردو دچار مصدومیت شدند طبق دستور پزشک برنامه های تمرینی آنها در اسلواکی دنبال شد به طوری که "زرینی" توانست در سه بازی تیم را همراهی و قرار است "حسام بخششی" از روز پنج شنبه تمرینات خود را آغاز کند.

وی تصریح کرد: محمد موسوی عراقی و فرهاد نظری افشار که به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند در این مسابقات حضور موفق و قدرتمندان این را داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد