دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

نادی: با ترکیب جدید در مقابل تایپه بازی کردیم


کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قبل از بازی با چین تایپه بر روی این تیم کار کردیم وبا ترکیب خاص و جدید در مقابل این تیم حاضر شدیم.

"علیرضا نادی" در نشست خبری بازی ایران و چین تایپه که سه بر صفر به سود ایران شد، افزود: تیم ایران چند بازیکن جدید در ترکیب خود دارد که هماهنگ شدن با آنان نیاز به زمان دارد. البته در بازی های تدارکاتی به این هماهنگی رسیدیم اما باز هم کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه تیم ایران بازی به بازی بهتر خواهد شد، گفت: هدف اصلی قهرمانی در جام شانزدهم است. رسیدن به این هدف نیاز به تلاش و همت زیاد دارد  که بازیکنان ایران توانایی لازم برای این کار را دارند.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص حضور تماشاگران در سالن گفت: هر چند زمان بازی های ایران مناسب برای حضور آنان نیست ، اما در دو بازی تیم ایران استقبال خیلی خوبی از طرف هواداران شده که از همین جا از آنان تشکر می کنم و دست همه را می بوسم.

نادی در خصوص بازی فردا در برابر هندوستان نیز گفت: هند تیم سرسختی است و بازی تیم ایران بازی مشکلی در برابر این تیم خواهد داشت. این بازی به مراتب سخت از بازی با افغانستان و چین تایپه خواهد بود. بازی باهند برای صدرنشینی نیز اهمیت دارد زیرا تیم های ایران  و هندوستان 6 و 5 امتیاز دارند و پیروز میدان فردا جمعه صدرنشین گروه خواهد بود. تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در دور مقدماتی قهرمانی آسیا امشب موفق به شکست سه بر صفر چین تایپه شد تا با 6 امتیاز در صدر گروه نخست این رقابت ها قرار گیرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد