دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

قهرمانی تیم ملی والیبال ایران مبارکباد.2











بقیه عکسها در ادامه
































نظرات 4 + ارسال نظر
amir جمعه 8 مهر 1390 ساعت 15:22 http://amir_ramtin.loxblog.com

درود بر شما دوست عزیزم. خیلی وبلاگ جالبی داری. راستش یه درخواستی از شما دارم اونم اینه که در صورت امکان id امیر غفور رو به من بدید البته اگه دارید. ممنون به وبلگ من بیاید خوشحال می شم.

سلام از لطفتون ممنونم.متاسفانه ندارم ولی تو فیس بوک صفحه ای به نام ایشون وجود داره شاید کمکی به شما بکنه.ممنون

فرانه چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 03:24

به عنوان یه ایرانی یه آریایی به وجود قهرمان هایی مثل بچه های تیم والیبال بزرگسالان ایران افتخار می کنم! همیشه موفق باشید همیشه لبتون خندون باشه که اینطور دل مردمتونو تواین شرایط شاد کردین.

عادله چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 03:25

سلام.من امروز این وبلاگ رو پیدا کردم خیلی خوشحال شدم .آخه من هم عاشق والیبال ام و هوادار سفت و سخت علیرضا نادیخیلی وبلاگ خوبی دارین بهتون تبریک میگمازتون متشکرم به خاطر مطالب خوبی که گذاشتین

نیلوفر چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 03:26

salam aghaye nadi mercccccccc. fotbalemon k kari nakard dame u va hameye bachehaye tim melie valibal garm ke bordin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد