دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

کاپیتان بودن و قهرمان شدن حس خوبی دارد



کاپیتان تیم ملی والیبال پس از قهرمانی این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این قهرمانی فقط متعلق به ما بازیکنان و مربیان تیم نیست چون خیلی‌های دیگر هستند که در کنار تیم نبودند اما در قهرمانی به دست آمده نقش دارند.

علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار مهر قهرمانی تیم ملی والیبال را به جامعه ورزش کشور تبریک گفت و اظهارداشت: این قهرمانی متعلق همه است. بازیکنانی که بازی کردند، کسانی که در کنار تیم بودند، بازیکنان و مربیانی که در این مسابقات نبودند اما زمانی همکاری با آنها را تجربه کردیم و افرادی که حامی ما بودند.

وی تاکید کرد که قهرمانی تیم ملی والیبال متعلق به همه افرادی است که پیگیر نتایج این تیم بودند و برای موفقیت بازیکنان دعا می‌کردند.

کاپیتان تیم ملی والیبال تصریح کرد: قهرمان شدن کار بزرگی بود که ما انجام دادیم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم تا به این مهم دست یافتیم. ما بازیکنان و اعضای کادر فنی روزهای فشرده و سختی را سپری کردیم تا بتوانیم بهترین آمادگی لازم را برای مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم. حق‌مان  نبود اگر نتیجه‌ای غیر از قهرمانی می‌گرفتیم.

نادی که به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال جام قهرمانی این تیم را بالای سر برد، یادآور شد: حس خوب و قشنگی است که کاپیتان باشی و جام قهرمانی تیم خود را به دست بگیری، آنهم جامی که برای اولین بار به دست آمده است. کاش بتوانم این حس را در مسابقات دیگر هم تجربه کنم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در پایان یادآور شد که پس از چند روز استراحت تمریناتش را برای همراهی کردن تیم باشگاهی خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران پنجشنبه شب در دیدار پایانی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا با شکست دادن 3 بر یک چین برای نخستین بار به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت. ایران با این قهرمانی سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان (ژاپن) و رقابت‌های انتخابی المپیک را هم به دست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد