دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

ترکیب والیبال کاله مازندران فوق‌العاده است

کاپیتان تیم ملی والیبال که با کاله مازندران قرارداد منعقد کرد، گفت: ترکیب تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال با جذب بهترین‌های کشورمان فوق‌العاده است.


علیرضا نادی

علیرضا نادی در حاشیه تمرینات آماده‌سازی لیگ برتر والیبال در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان در مورد تیم فصل گذشته خود و عدم عقد قرارداد با آن گفت: داماش گیلان به دلیل مسایل مالی و اختلاس 3 هزار میلیاردی اخیر که به وجود آمده از لحاظ بیلان کاری و امور مالی دچار مشکل شدیدی شد و همچنین تیم‌شان به طور کلی در رشته والیبال منحل شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان که امسال را با تیم کاله مازندران قرارداد دارد، با اعلام اینکه قبل از تیم کاله با پیکان قرارداد داشتم، بیان داشت: بعد داماش با پیکان تهران قرارداد داشتم که به علت وجود مشکلات مختلف نتوانستم با این تیم کنار بیایم همچنین مدیرعامل این تیم قصد تعویض قرارداد بازیکنان را داشت که نتوانستیم به توافق لازم برسیم. نادی با تاکید اینکه سعی دارم تجربیات حضور 12 ساله در ترکیب تیم ملی و بازی حرفه‌ای در والیبال را به کاله منتقل کنم، افزود: با تماس تلفنی که بین من و سرمربی تیم والیبال کاله ایجاد شد توانستم به مازندران و آمل بیایم و از این تصمیم خود بسیار خرسندم.

وی در تشریح وضعیت این تیم مازندرانی ادامه داد: کاله تیم خوب و قدرتمندی است که از نفرات فوق‌العاده‌ای استفاده می‌کند و کادر فنی و سرمربی آن دارای دانش روز والیبال دنیا هستند و از مدیریت خوبی برخوردار است همچنین امیدوارم بتوانیم دست به دست هم دهیم وبه هدف‌های بزرگ‌مان برسیم.



* قهرمانی آسیا از بهترین خاطرات حضور 12 ساله‌ام در والیبال است 


نادی با اشاره به بازی‌های تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان در جام ملت‌های آسیا و قهرمانی در این عرصه بزرگ تصریح کرد: امسال تیم ملی عملکرد بسیار عالی را از خود به نمایش گذاشت و یکی از عوامل مهم قهرمانی این تیم میزبانی ایران، تماشاگران و تشویق جانانه مردمی بود که به سالن آمدند.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در بیان علت دستیابی به قهرمانی جام ملت‌های آسیا توسط ملی‌پوشان کشورمان گفت: برنامه پنج ساله‌ای در والیبال کشورمان تعریف شده بود که ثمره آن را در بازی‌های آسیایی مشاهده کردیم. نادی اضافه کرد: تلاش‌های معدنی، عطایی و افشاردوست کادر فنی گذشته زمینه‌ساز این مهم بود و همچنین خولیو ولاسکو تیم بسیار بزرگی را تحویل گرفته، تیمی که توانست مقام دوم جام ملت‌های آسیا را در کارنامه خود داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: ولاسکو از برترین مربیان و بزرگان والیبال دنیا است و عملکردش این ادعا را نشان می‌دهد و این امر در فینال این دوره از رقابت‌ها اثبات شد. بازیکن جدید کاله مازندران یادآور شد: این مربی در فینال چینش بسیار قوی داشت و با آرامش خود این مسئله را به بازیکنان نیز القا کرد.این بازیکن، قهرمانی تیم ملی والیبال در آسیا را از خاطرات فراموش ناشدنی دانست که با توجه به حضور 12 سال در ترکیب تیم ملی و تجربه شش دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همیشه به دنبال آن بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد