دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

استارت مردان والیبال ایران برای جام جهانی ژاپن، از امروز

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/f5380d78-6308-4af5-b810-512d94582d8d/IMG_0373.jpg


اولین جلسه تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران به منظور شرکت در رقابت های جام جهانی ژاپن، از ساعت 10 صبح امروز در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با شرکت 20 بازیکن دعوت شده به نام های


پوریا فیاضی – رضا صفایی – امیر حسینی – سید محمد موسوی – ساسان دژآرا – علی حسین – حمزه زرینی – فرهاد ظریف – علیرضا نادی – امیر غفور – حامد تاری وردی – فرهاد نظری افشار – مهدی مهدوی – آرش کشاورزی – حسام بخششی – سید مهدی بازارگرد – رسول نجفی – ولی نورمحمدی – آرش کمالوند – مجتبی میرزا جانپور آغار شد.


در ابتدا خولیو ولاسکو سرمربی تیم ضمن تشکر از تلاش همه بازیکنان، نکاتی در خصوص شرایط برگزاری تمرینات و مسابقات آینده یادآور شد. در ادامه محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون که از ابتدای تمرین در سالن حضور داشت، خطاب به اعضای تیم گفت: با عملکردی که در رقابت های آسیایی داشتیم، توقع مردم و مسئولین بالا رفته. باید این توقع را برآورده کنیم. همه شما استقبال مردم را از این مسابقات مشاهده کردید.این مسئولیت مان را سنگین تر می کند باید نشان دهیم که اگر موفق شدیم تیم های بزرگ آسیا را با اقتدار شکست دهیم، فقط به دلیل شرایط میزبانی نبوده وعملکرد خوب تیم عامل اصلی  قهرمانی والیبال ایران در قاره آسیا بوده است. ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که به دو هدف اصلی دیگرمان که راه یافتن به المپیک 2012 لندن و حضور در لیگ جهانی است برسیم. من اعتقاد دارم ما می توانیم با با توکل بر خدا، برنامه ریزی درست و حفظ انسجام تیمی به این اهداف دست یابیم و بتوانیم جوابگوی افکار عمومی و استقبال مردم باشیم. این حمایت بی نظیر مردم با ارزش ترین سرمایه والیبال و ورزش کشور است که می بایست به خوبی از آن پاسداری کنیم.


سپس مردان والیبال ایران زیر نظر خولیو ولاسکو(سرمربی)، خوان سیچلو(مربی)، داوودملکی(مشاور بدنساز)، نوید شجری(آنالیزور) به بدنسازی با وزنه و کارسبک با توپ پرداختند.


لازم به ذکر است بنا به درخواست ولاسکو، هومن تشکری و مجتبی یوسفی از عصر امروز به جمع اردو نشینان اضافه می شوند تا طبق برنامه تنظیمی، بازیکنانی که در مسابقات آسیایی حضور داشتند، چند روزی صبح ها فقط به کار با وزنه بپردازند و بعد از ظهر ها استراحت کنند تا برای مسابقات جام جهانی به حداکثر آمادگی بدنی و روحی برسند و از آن طرف نیز با اضافه شدن تشکری و یوسفی در تمرینات دیگر بازیکنان دعوت شده با ترکیبی تیمی کامل تمرینات خود را برگزار کنند.


امیر خوش خبر سرپرست تیم در خصوص برنامه تمرینی تیم ملی کشورمان از برگزاری تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر خبر داد و افزود: دعوتنامه فدراسیون چین دیروز برای ما از طریق ایمیل و پست ارسال شده ولی اصل دعوتنامه هنوز به دست ما نرسیده است. از طرفی هم چون سفارت ژاپن برای صدور ویزا حدود یک هفته کاری زمان نیاز دارد و هنوز پاسپورت اعضای تیم در سفارت ژاپن است، علی رغم تلاش و مکاتبات فراوان، با توجه به شرایط موجود نمی توانیم به چین سفر کنیم و 26 آبان مستقیما به ژاپن می رویم و تا آن تاریخ سه روز تمرین و یک روز استراحت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است رقابت های جام جهانی 29 آبان لغایت 13 آذر در چهار شهر ژاپن برگزار می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
mostafa چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 03:15 http://ghalerodkhan.blogfa.com

سلام
مطالب مفیدی گذاشتید
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد