دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

رده بندی تیم ها در پایان هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان

رده بندی تیم ها در پایان هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور ( یکشنبه 15 آبانماه) به شرح زیر است:

 

1

سایپا البرز

2

کاله مازندران

3

پیکان

4

شهرداری ارومیه

5

گیتی پسند

6

شهرداری تبریز

7

باریج اسانس

8

پیشگامان کویر

9

نوین کشاورز

10

هاوش گنبد

11

آلومینیوم المهدی

12

میزان خراسان

13

مناطق نفت خیز

14

کرمان

نظرات 1 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 15:31

سلام دوست من وب خیلی خوبی داری فقط ی سوال : من بازی قهرمانی ایران مقابل چین رو ندیدم شما می2نید چجوری میتونم دانلود کنم اخه هر چی میگردم پیدا نمی کنم

سلام شما لطف دارید.فکر کنم بتونید با رفتن تو سایت ایران سیما و زدن تاریخ بازی و انتخاب شبکه ای که بازی رو گذاشت اونو دانلود کنید.البته با نرم افزار net transport
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد