دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

مصاحبه علیرضا نادی

عید کمال دین ، سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان وپیروان ولایت خجسته باد.
علیرضا نادی

پست امروز یکی مصاحبه های علیرضا نادی کاپیتان مهربان و شایسته ایران با شبکه 3 سیماست.

برای دانلود این مصاحبهاینجارا کلیلک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایلیا سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 19:22

به نام خدا
سلام

نمیدونم شاید یکی از اعضای خانوادته آقای نادی
شاید فامیلتون
شاید دوستت
شاید ....

اینکه دوستش داری قابل تحسینه
ولی کاش .....

"پرواز را به خاطر بسپار ....."

سلام
من بجز یه طرفدار هیچ نسبتی با ایشون ندارم که اگه داشتم باعث افتخارم بود
من تا جایی که بتونم تمام سعی ام رو میکنم که وبلاگی شایسته علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی درست کنم
از تشریف فرمایی و نظرتون ممنونم

مینا سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 22:55

سلام من یکی از طرفداران خیلی سرسخت علی رضا نادی و حمزه زرینی و مهدی مهدوی و...همه ی بچه ها هستم به امید پیروزی در جام جهانی ژاپن

سلام
از آشنایی با شما خوشحالم
ایشالله ما هم دعا میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد