دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

نشان دادیم تیم بزرگی هستیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: با برتری برابر صربستان نشان دادیم که ما هم تیم بزرگی هستیم.

nadi

علیرضا نادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس«توانا»، در خصوص پیروزی 3 بر 2 ایران برابر صربستان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم قهرمان اروپا را مغلوب کنیم؛ پس از بازی با کوبا در نشست خبری اعلام کردم که شکست ما برابر کوبا به علت خستگی است و در بازی بعد این موضوع را برطرف خواهیم کرد.



وی ادامه داد: صربستان تیم بزرگ و با سابقه‌ای است و ما هم با پیروزی بر این تیم ثابت کردیم که تیم بزرگی هستیم چون پس از بازی با کوبا زمان استراحتمان کافی بود توانستیم بازی خوبی انجام دهیم.



کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درخصوص فشردگی مسابقات و تأثیر آن بر عملکرد بازیکنان عنوان کرد: تنها در بازی اول به دلیل اینکه زمان کافی نداشتیم، خسته بودیم اما در سایر مسابقات شرایط بهتر خواهد شد، فشردگی برای تمام تیم‌هاست و باید به آن عادت کنیم.



نادی با اشاره به بازی بعدی ایران برابر لهستان خاطرنشان کرد: پیش از آغاز رسمی مسابقات یک بازی دوستانه با این تیم داشتیم که در آن پیروز شدیم، لهستان تیم سوم لیگ جهانی است و موفق شده کوبا را شکست دهد. برابر این تیم می‌خواهیم خوب بازی کنیم و نیم نگاهی هم به پیروزی خواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد