دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

نادی تنها یک دفاع می خواست برای بهترین شدن

علیرضا نادی

با پایان یافتن دوازدهمین دوره مسابقات جام حهانی والیبال هفت بازیکن به عنوان بهترین های این مسابقات در هرپست معرفی شدند. در پست بهترین مدافع علیرضا نادی کاپیتان و مدافع تیم ملی ایران با یک صدم اختلاف با مزمم لهستانی در رده دوم ایستاد. این در صورتی است که اگر نادی تنها یک دفاع دیگر در بازی آخر انجام می داد، به عنوان بهترین مدافع جام جهانی 2011 معرفی می شد.

با ارزش ترین بازیکن: ماکسیم میخایلوو (روسیه)
امتیازآورترین بازیکن: فرناندو هرناندز(کوبا)
بهترین آبشارزن: احمد عبدالهای (مصر)
بهترین مدافع: مارچین مزدونک (لهستان)
بهترین سرویس زن: کریستین ساوانی (ایتالیا)
بهترین پاسور: لوسیانو دوسکو (آرژانتین)
بهترین دریافت کننده: سرجیو سانتوس (برزیل)
بهترین لیبرو: رن کی (چین)

لارم به ذکر است مارچین مزدونک لهستانی با  معدل 0.84 دفاع در هر ست بهرین مدافع و علیرضا نادی از ایران با معدل 0.83 دفاع در هرست در مکان دوم بهترین مدافعان جام جهانی ایستاد.

نظرات 6 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 21:55

با سلا م وخسته نباشید به ملی پوشان و تبریک به کاپیتان ملی کشورمان امیدوارم با روحیه ای بهتر در بازها سهمیه ی المپیک را بدست اورید

فاطمه چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 18:50

سلام ببخشید شما بازیهای گوانگجو رو دارین؟
منظورم اینه که ضبط کردین؟
من یه تیکه از بازی ایران-چینو میخواستم
بی زحمت

سلام
نه متاسفانه فکر نمیکنم

فاطمه پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 10:17

مرسی
اون گزارش بازگشت بچه های شبکه خبر که دیشب نشون دادو میتونین بذارین رو وبتون؟آخه من تیکه ای مه نادی حرف زدو ندیدم

خواهش میکنم
مگه شبکه خبر هم نشون داد؟متاسفانه من ندیدم ولی شبکه 3 رو دارم براتون میذارم.
راستی چه ساعتی شبکه خبر گزارش رو گذاشت؟

فاطمه پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 15:43

ممنون میشم اگه بذارین
ساعت ۲۱.۳۰ دیشب گذاشت خواهرم دیده بود من فقط صداشو شنیدم
گوینده هم پیمان اسدیان بود

خواهش میکنم
ممنون که اطلاع دادید اگر تونستم این مصاحبه رو هم پیدا میکنم و میذارم البته احتمال پیدا کردنش خیلی کمه چون جایی برای دانلود نذاشتن ولی مال شبکه 3 رو حتما میذارم مطمئن باشید
بازم ممنون

فاطمه پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 17:53

خیلی ممنون
میتونم یه سوال بپرسم
من چند وقتیه وبتونو چک میکنم
خیلی دوس دارم بدونم اسمتون چیه و چند سالتونه
از بی حاشیه بودنتونم خوشم میاد

خواهش میکنم
اسمم زیاد مهم نیست شما فکر کنید یکی مثل خودتون که از طرفدارهای کاپیتان نادی هستم.26 سال دارم
از لطفتون بینهایت ممنونم

فاطمه جمعه 18 آذر 1390 ساعت 14:03

خیلی ممنون عزززززززززززززیزم
منم کاپیتانو خیلی دوس دارم

خواهش میکنم
خوشحالم خوشتون اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد