دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

حقانیت قهرمانیمان در آسیا را در جهان ثابت کردیم

علیرضا نادی

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات جام جهانی عملکردی بسیار عالی و خوب داشت.

علیرضا نادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:توانستیم با ارائه بازی های قابل قبول حقانیت خود را که در مسابقات قهرمانی مردان آسیا قهرمان شده بودیم در طول بازیهای جهانی به اثبات برسانیم.

وی تصریح کرد: من توانستم با سه دفاع کمتر جایگاه دوم بهترین مدافعان روی تور را به خود اختصاص دهم این امر حاصل کمک و زحمات تمام بازیکنان در زمین و در طول مسابقه است و این جایگاه متعلق به خانواده والیبال و افتخاری است که خداوند شامل حال من کرده است.

وی گفت: علت تضعیف عملکرد تیم ملی ایران در دیدار پایانی موضوعی است که باید به طور کلی مورد بحث و تبادل نظر به صورت کارشناسانه قرار بگیرد اما باید  بگویم که ما در ژاپن بهترین بازیها و عملکرد را داشتیم باید به جای توجه به تک تک دیدارها نتیجه کلی مسابقات را مورد بررسی قرار داد.

وی یادآور شد، ما اولین بار بود که در چنین مسابقات بزرگ و طولانی شرکت می کردیم من به عنوان کاپیتان از تمامی بازیکنان تشکر می کنم که بهترین بازیهای دوران حرفه ای خود را در معرض نمایش قرار دادند.

وی گفت: با توجه به آنکه اکثر بازی های تیم ایران ساعت 11 صبح به وقت ژاپن و 5:30 دقیقه بامداد به وقت ایران برگزار می شد می توان گفت که ژاپنی ها در مسابقات جام جهانی سرمان را بریدند زیرا انجام بازی درساعات اولیه صبح به ضررمان تمام شد به طور قطع اگر این بازیها در زمان بعد از ظهر برگزار می شد نتایج کسب شده به مراتب بهتر از اینها بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد