دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

مصاحبه علیرضا نادی

نظرات 13 + ارسال نظر
سارا جمعه 18 آذر 1390 ساعت 13:30

سلام!
واااای اینجا پر از نادیه...
میخواستم خواهش کنم که هر دو تا گزارشی رو که از اخبار ورزشی شبکه سه پخش شد به طور کامل بذاری واسه دانلود!
منظورم گزارش هاییه که تو فرودگاه از بازگشت تیم ملی والیبال بودن.
این کارو می کنی؟؟؟
بگو آره

سلام
منظورتون گزارش به طور کامله؟؟؟؟
ولی توی همش که کاپیتان نادی مصاحبه نکردن همین یه قسمت بود که گذاشتم.
اگر مصاحبه با فرد خاصی که مصاحبه شد رو میخواید بگید براتون لینک دانلودش رو میذارم

سارا جمعه 18 آذر 1390 ساعت 18:21

دوباره سلام!
بله حق با شماست همه ش آقای نادی مصاحبه نکردن ولی من کلا هر دو تا گزارشو به طور کامل می خوام که اگه شما این کارو بکنید و اونا رو واسه دانلود بذارید ممنونتون میشم خیلی زیاد!

سلام
تو نظر قبلیتون به این سوالتون جواب دادم

سارا جمعه 18 آذر 1390 ساعت 18:23

بله منظورم هر دو تا گزارش به طور کامله که به جز آقای نادی بقیه بازیکنا هم صحبت می کردن

گزارشها رو آپ میکنم ولی نمیذارم فقط لینکش رو براتون تو همین قسمت نظرات قرار میدم
خوبه؟عیبی نداره؟

غزاله شنبه 19 آذر 1390 ساعت 12:47 http://abright-night.blogfa.com

سلام به عاشق والیبال!
ممنون از مطالب و عکس های عالیت!

سلام دوست عزیز غزاله خانم
خواهش میکنم
بابت نظرتون ممنونم

یک دوست شنبه 19 آذر 1390 ساعت 15:01

سلام خسته نباشید خیلی خیلی سلام منو به آقای نادی برسونید و بهشون بگید که خیلی برای موفقیتشون دعا می کنم

سلام

کوثر شنبه 19 آذر 1390 ساعت 17:27

سلاااااااااااااام
تورو خدا یکم راجب پوریا فیاضی بزارین!هیجا چیزی پیدا نمیکنم~خوااااااااااااااااهش میکمم

سلام دوست عزیز
من درباره پوریا فیاضی چی بذارم؟اینجا وبلاگ کاپیتان نادیه.
ولی ناراحت نباشیدسعی خودمو میکنم به یکی از دوستانم بگم تا تو سایتشون بذارن و همینجا بهتون اطلاع میدم
خوبه؟

الهام شنبه 19 آذر 1390 ساعت 20:09

سلام دوست عزیزم ...
ممنون ازت واسه وبی که برا کاپیتان خوبمون زدی ...
یه سوال داشتم ازت و اونم اینکه فک می کنم از فردا بازی های لیگ شروع می شه ...
کاپیتان نادی توی کدوم یکی از تیم های باشگاهی بازی می کنن ؟
این بازی ها از شبکه های تی وی هم پخش می شه ؟
ممنونت می شم اگه جواب بدی ...

+

چه حیف کاشکی مصاحبه ی کاپیتان نادیو می دیدم ...
اما اشکالی نداره شما که لینکو گذاشتی یه جور دانلود می کنم می بینم ... بازم ممنون ...

سلام
از لطفتون ممنونم
کاپیتان نادی تو تیم کاله مازندران بازی میکنند.فکر کنم بازی یا از شبکه 3 و یا از شبکه تبرستان استان مازندران پخش بشه.
موفق باشید

مینو شنبه 19 آذر 1390 ساعت 21:35

سلام میشه یکم از مصاحبه های بعداز بازی از اقای نادی رو بذارین؟

سلام
بعد از بازیها کاپیتان مصاحبه تصویری نکردن،با مطبوعات بود که من در طول بازیها تا اونجا که تونستم سعی کردم همه رو بذارم

سارا شنبه 19 آذر 1390 ساعت 22:19

خوبه...
لینکشون رو بدین لطف کردین! هر دو تا گزارش رو به طور کامل لطفا آپ کنید...
ممنونم!

اگر اجازه بدید چون حجمشون زیاده تا آخر هفته آپشون میکنم.عیبی نداره؟

سارا یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 10:11

نه عیبی نداره فقط یه چیز بگم. گزارش اولیو از یکی از دوستام گرفتم. ولی گزارش دومو هیچ جا گیر نیاوردم.
خب حالا که حجم فیلما بالاست و آپ کردنشون واسه شما می تونه کمی مشکل باشه من ازتون فقط گزارش دومو می خوام. همونی که آقای بازارگرد و مهدوی و زرینی و ... هم مصاحبه کردن.
خلی خیلی ممنونم!
فقط کامل باشه ها!
بازم مرسی!

سارا یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 16:10

راستی یه خواهش کوچولوی دیگه هم دارم:
همین پرشین گیگ واسه دانلود خوبه
لطفا اونجا آپ کنید گزارشو
مرسی

فاطمه سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 11:43

سلام
توی یه مصاحبه ای از نادی خوندم میخواد بعد از المپیک رسمن خداحافظی کنه.
نمیدونی چه حالی شدم.
به نظرت منظورش تیم ملی بوده یا کلن والیبالو کنار میذاره؟
راستی پیشنهاد سانتوری ژاپن به کجا رسید؟

سلام
نمیدونم ولی امیدوارم این خبر صحت نداشته باشه
خودشون که گفتن تا وقتیکه تیم ملی بهم احتیاج داشته باشه و بتونم در خدمت تیم ملی هستم...دیگه نمیدونم
ژاپن هم هنوز معلوم نیست

ساحل جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 19:50

اقای نادی این وب و میخوونن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد