دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

هدف ما در کاله تداوم پیروزی هفته‌های گذشته است

کاپیتان ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران گفت: هدف ما در کاله مازندران تداوم پیروزی هفته‌های گذشته است.


علیرضا نادی

علیرضا نادی عصر امروز قبل دیدار هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که بین کاله مازندران و شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: کاله مازندران آماده برگزاری هفته هشتم لیگ برتر و رویارویی مقابل گسترش نوین کشاورز است.


وی با اعلام اینکه بازی مشکلی مقابل گسترش نوین کشاورز نداریم، افزود: این بازی خارج از خانه بوده و در تهران برگزار میشود.


کاپیتان تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان که کاپیتانی تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران را نیز برعهده دارد، بیان داشت: بعد از مسابقات جهانی 2011 دوباره به تمرینات تیم باشگاهی‌مان برگشتیم که تمرینات سخت و دشواری را برای هماهنگی بیشتر پشت سر گذاشتیم.


وی در مورد نقش بازی‌های جام جهانی بر کیفیت و کمیت لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازیکنان ملی‌پوش لیگ برتر با انگیزه بالاتری در دیدارهای آینده حضور خواهند داشت.


نادی تصریح کرد: مطمئن باشید سال‌های بعد تیم‌های جدیدتری به لیگ برتر اضافه خواهند شد و تیم‌های خصوصی زیادی را در این عرصه شاهد خواهیم بود.


کاپیتان تیم والیبال کاله مازندران با تاکید اینکه در سال‌های آینده بازیکنان خارجی لیگ بیشتر خواهند شد، گفت: زیرا عملکرد ایران در دنیا به نمایش درآمده و با این وجود بازیکنان خارجی بیشتر تمایل خواهند داشت تا در لیگ برتر کشورمان حضور پیدا کنند همچنین 100 درصد لیگ بهتری را سال‌های آینده شاهد خواهیم بود.


نادی با اعلام اینکه هدف ما در لیگ برتر تداوم پیروزی‌های گذشته است، اظهار داشت: کار سختی را در ادامه لیگ پیش رو داریم ولی باید همچنان یکی از دو تیم بدون شکست این رقابت‌ها باشیم و برای حفظ این مهم نیز بیش از گذشته بکوشیم.


کاپیتان ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه تیم گسترش کشاورز نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است، ابراز داشت: بازیکنان ما به این امر واقف هستند و برای این منظور نیز تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد