دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

نادی: تصمیم خوش خبر عجولانه بود

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از درخشش در مسابقات جام جهانی و پیش از آن مسابقات قهرمانی مردان آسیا در خصوص استعفای خوش خبر سرپرست تیم ملی ایران و همچنین وضعیت این روزهای والیبال ایران و خودش صحبتهایی به عمل آورد.

گفتگوی علیرضا نادی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) را در ذیل می خوانید:

*والیبال ایران این روزها نتایج خوبی کسب کرده است و نگاهها را به سوی خود جلب کرده دلیلش را در چه می بینید؟

- درست است، والیبال ایران از خیلی پیش تر برنامه ریزی دقیقی را در خصوص مسابقات پیش رویش داشت. انجام تمرینات مناسب، وجود مربی با دانش و باسابقه و می توان گفت هماهنگی بازیکنان با یکدیگر همه و همه سبب شد  تا بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

*و اما استعفای خوش خبر؟ چه شد که ایشان از سمت خود استعفا دادند؟

- نمی دانم چه شد. به هر حال تیم شرایط خوبی داشت و استعفای آقای خوش خبر سبب تعجب همگان شد چراکه ایشان سرپرست خوبی برای تیم ملی بودند و در این موفقیتها نقش بسزایی داشتند. عقیده من این است تصمیم ایشان بسیار عجولانه بود.

*ایران شانس حضور در المپیک را دارد؟

- والیبال ایران مدتهاست حرکت رو به جلویی را آغاز کرده است و کسب نتایج خوب در این مسابقات سرآغاز ورود تیم به المپیک خواهد بود. تیم پتانسیل بالایی دارد. برنامه ریزی دقیق و مربی بادانش همه و همه به ما در هدفمان یاری خواهد کرد و می توان گفت در حال حاضر تنها هدف ما صعود به المپیک است.

*با صعود به المپیک در آنجا نیز خواهیم درخشید؟

- به هر حال شرایط در المپیک فرق می کند و مسابقات در سطح بسیار بالایی است و در حال حاضر نمی توان نظری قطعی داد اما هدف اول ما صعود به المپیک و پس از آن کسب نتایج در خور نام ایران در این مسابقات است.

*شرایط این روزهای لیگ والیبال را چطور ارزیابی می کنید؟

- شرایط بسیار سخت شده است چراکه دیگر تمام بازیکنان مطرح و خوب والیبال در یک تیم حضور ندارند و از آن سو جوانان ما نیز باانگیزه ای بالا در مسابقات حضور پیدا می کنند و تمام اینها سبب شده تیمها با تمام قوا به میدان بیایند. کاله مسابقه اخیر خود را باخت و این حاکی از کیفیت بالای لیگ دارد. شرایط مسابقات بسیار سخت شده و تمام تیمها، همه و همه شرایط خوبی دارند و دیگر نمی توان با قطعیت تیمی را قهرمان نامید.

*وضعیت این روزهای خودتان چگونه است؟

- خدا رو شکر در وضعیت خوبی به سر می بریم، تمرینات را با جدیت پیگیری می کنم و با تمام توان در مسابقات شرکت می کنم.

*و اما باشگاه کاله، وضعیت این باشگاه چگونه است؟

- باشگاه کاله، باشگاه خوبی است. آرامش خاصی در تیم حکمفرماست و امکاناش نیز بسیار مطلوب است و می توان گفت با باشگاه سایپا برابری می کند. تیم، سالن اختصاصی، استخر، سالن بدنسازی و هر آنچه یک تیم حرفه ای نیاز دارد را در اختیار ما قرارداده است که همه اینها حاکی از مدیریت خوب این مجموعه است و امیدوارم کاله با این شرایط نتایج قابل قبولی را در لیگ کسب کند.

*موسسه نسل آفتاب هر سال همایشی را برگزار می کند که طی آن چهره اخلاق سال ورزش معرفی می شود. در این بین نام شما نیز جزو نفرات برتر ورزشکار مرد است، نظرتان چیست؟

- خیلی خوشحالم و ممنون از کسانی که مرا انتخاب کرده اند. همیشه و در همه جا سعی داشتم بتوانم اخلاق را حفظ کنم و امیدوارم بتوانم لایق این انتخاب باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد