دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

باشگاه کاله خواستار تجدید نظر در رای فدراسیون والیبال شد

مسوول کمیته اطلاع رسانی باشگاه کاله مازندران گفت : مسوولان باشگاه کاله با ارائه درخواست رسمی ، خواستار تجدید نظر در رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و کاهش محرومیت تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر شدند.

باشگاه کاله خواستار تجدید نظر در رای فدراسیون والیبال شد

' نعمت قربانی ' روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در پاسخ به درخواست باشگاه کاله ، جلسه ای برای تجدید نظر در خصوص رای صادره هفته قبل به خاطر حواشی تیم های کاله مازندران و گیتی پسند اصفهان تشکیل می دهد.

وی افزود : قرار است جلسه تجدید نظرکمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور نماینده تام الاختیار باشگاه کاله و دیگر اعضا بزودی در محل فدراسیون والیبال تشکیل شود.

مسوول کمیته اطلاع رسانی باشگاه کاله مازندران گفت : این اقدام باشگاه کاله مازندران بنا به درخواست مسوولان باشگاه و تماشاچیان پرشور تیم صورت گرفت تا محرومیت دو جلسه ای این تیم کاهش یابد.

وی اضافه کرد : دیدار تیم کاله در هفته دوازدهم مسابقات برابر آلومینیوم المهدی بندرعباس در آمل با حکم فدراسیون والیبال بدون تماشاچی برگزار شد که با وجود برتری سه بر صفر کاله ، برای مسوولان و بازیکنان تیم بدون حضور تماشاچیان دلچسب نبود.

او ابراز امیدواری کرد که مسوولان فدراسیون به درخواست مسوولان و هواداران پرشور تیم کاله مازندران جواب مثبت دهند تا بازی آینده این تیم در آمل با شهرداری ارومیه با حضور تماشاچی برگزار شود.

دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور میان تیم های کاله مازندران و گیتی پسند اصفهان در آمل به دلیل دخالت تماشاگران در کار داوری و پرتاب اشیاء به زمین بازی و عدم امنیت ، با دستور داور مسابقه و ناظر فدراسیون نیمه تمام ماند وکمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم کاله را به برگزاری دو بازی بدون تماشاچی و جریمه نقدی محکوم کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد