دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

با حق کشی فینالیست نشدیم

کاپیتان تیم والیبال کاله آ‌مل گفت:‌ ما در مرحله فینال لیگ برتر یک بازی سنگین و سخت با تیم والیبال سایپا داریم.

علی نادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما بازی اول مرحله فینال را به خوبی آغاز خواهیم کرد، والیبالیست های تیم کاله آمل تاکنون نشان داده اند که در بازیهای خارج از خانه راحت تر بازی می کنند، زیرا استرس آنها نسبت به بازی آمل کمتر است و این امر روند بردمان را قطعی خواهد کرد.

وی گفت: ما فقط برای شکست تیم سایپا به میدان می رویم. سایپا تیم بزرگی است آنها پیش از شروع مرحله پلی اف در تمامی هفته ها عنوان صدرنشین جدول را به خود اختصاص داده بودند.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های اصلی والیبال سایپا جنگندگی و روحیه با انگیزه بازیکنان جوان آن است، مهدی مهدوی در پست پاسور یکی از ستون های قدرتمند و مهره های کلیدی این تیم محسوب می شود، پیش بینی می کنم که بازی امروز بسیار زیبا و تماشاگر پسند باشد.

نادی یادآور شد: ما در طول مسابقات لیگ برتر امسال خیلی زحمت کشیده ایم و برای رسیدن به عنوان قهرمانی در بازیهای فینال هم تلاش خواهیم کرد، رفت و آمد و حضور در مسابقات برای تیم های شهرستانی بسیار کار سختی است، که این مشکل در میان بازیکنان سایپا کمتر اتفاق افتاد و آنها از نظر بدنی در شرایط بهتری نسبت به ما قرار دارند.

کاپیتان تیم ملی والیبال در ادامه افزود: مسابقات لیگ امسال نسبت به سال گذشته فشرده تر برگزار شد اما سال گذشته زمان اجرای لیگ برتر طولانی بود و این امر باعث شد تا ملی پوشان و تمامی بازیکنان حاضر در مسابقات والیبال زده شوند به همین دلیل امسال مسابقات را فشرده تر و از نظر زمانی کوتاهتر برگزار و دنبال کردند.

وی تصریح کرد: بر خلاف سال گذشته لیگ برتر امسال حالت فرسایشی نداشت ولی فشردگی زمان بازیها باعث افزایش تعداد آسیب دیده ها و مصدومان حاضر در پیکارها شده است، اما در مجموع سطح کیفی پیکارهای لیگ برتر بسیار بالا و ایده آل است.

نادی در خصوص بازیکنان خارجی حاضر در مسابقات لیگ برتر امسال اظهار داشت: هم تعداد والیبالیست های خارجی حاضر در لیگ برتر کم است و هم از نظر سطح کیفی در حد مطلوبی نیستند، من امسال در هیچ تیمی حتی یک بازیکن خارجی تأثیرگذار در روند بازیها را ندیدم، به نظر من اگر تیمها نسبت به جذب یار خارجی اقدام می کنند باید کسانی را به عنوان گزینه انتخاب کنند که از نظر فنی از بازیکنانی ایرانی بالاتر باشد در صورتی که امسال این گونه نبود.

وی یاد آور شد: والیبال ایران دارای بهترین بازیکنانی است که امسال به دلیل نداشتن پیشنهاد از تیم های لیگ برتری با تیم های دسته یکی قرداد همکاری بستند، به نظر من مربیان باید به جای توجه به یار خارجی به ؟ دعوت از انها اقدام کنند، باید بازیکن خارجی از نظر فنی در سطح بسیار این آن باشد تا در لیگ والیبال ایران جزو بازیکنان تاثیر گذار محسوب شود.

نادی در خصوص داورانی فعال حاضر در لیگ گفت: خوشبختانه در لیگ امسال همان طور که بازیها از سطح کیفی بالایی برخودار بود قضاوت ها نیز بدون نقص انجام شد، و کمتر شاهد بروز مسائل حاشیه ای به دلیل اشتباهات داوری بودیم.

وی ضمن اشاره به بازی حساس مرحله نیمه نهایی مقابل پیکان گفت: این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخودار بود و به هیچ عنوان مشکل حاشیه ای نداشت، برخلاف تصور همگان قطعی برق سالن به طور کامل به ضرر ما بود.اما باز هم نمی گوییم که این امر از روی عمد اتفاق افتاد.

کاپیتان تیم ملی والیبال اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده ما باید از 14 فروردین ماه امسال آینده تمرینات خود را در سطح ملی آغاز کنیم، به هیچ عنوان از این وضعیت حاکم در والیبال خسته نشده ایم زیرا شرایط والیبال حرفه ای شده و ما باید در نظر بگیریم که تمامی تیمهای دنیا در شرایطی کار می کنند که بازیهای لیگ و ملی از نظر زمانی بهم نزدیک است ولی برای جلوگیری از بروز مصدومیت باید به تغذیه و استراحت خود توجه کنیم، ما در تیم ملی پزشک تغذیه نداریم که امیدوارم مسئولان فدراسیون این مساله را نیز رفع کنند.

وی گفت: باید بگویم که امسال سطح مسابقات لیگ بسیار بالا بود چهار تیمی که استحقاق رسیدن به راهیابی به مرحله پلی اف را داشتند. به حق خود رسیدند، حتی تیمهای که در فینال باید با یکدیگر مصاف دهند هم جزو بهترین های لیگ بودند باید بگویم که در لیگ امسال حق کشی نشد.

نادی در خاتمه گفت: متاسفانه وضعیت والیبال استان تهران خوب نیست، در گذشته شاهد حداقل پنج الی شش تیم قدرتمندی از پایتخت در لیگ برتر و یا دسته یک بودیم ولی متاسفانه امسال فقط 2 تیم به نمایندگی از پایتخت در لیگ برتر حضور داشتند این امر باعث شده تا حداکثر ستارگان والیبال تهران با تیمهای شهرستانی قرار داد ببندند، البته باشگاه های استانی نیز نهایت همکاری را با ملی پوشان داشته اند و ما هیچ مشکلی خاصی را احساس نمی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد