دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

کاله برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر والیبال شد

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/1d634321-92e3-49ec-a146-73b227611a82/G37G9348.jpg


تیم والیبال کاله مازندران با  شکست سایپای البرز در سومین بازی دیدار نهایی لیگ برتر والیبال موفق به کسب نخستین قهرمانی خود در این رقابت ها شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین دیدار مرحله نهایی و یکصد و نود دومین بازی لیگ برتر والیبال در سال جهاد اقتصادی، عصر امروز دوشنبه 29 اسفند با یک ساعت تاخیر از ساعت 18 در سالن والیبال انقلاب کرج برگزار شد که در آن دو تیم کاله و سایپا که در مرحله مقدماتی نیز اول و دوم جدول شده بودند، به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم در دوبازی رفت و برگشت به تساوی یک بر یک دست یافته بودند که عصر امروز تیم کاله با شکست سه بر صفر سایپا دومین پیروزی خود را در این مرحله به دست آورد تا در نهایت قهرمانی خود را مزین به جشن نوروز باستانی کند و به عنوان نماینده ایران درمسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا معرفی شود.

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران، این دیدار را با سعید معروف، رضا قراء، فرهاد نظری افشار، حمزه زرینی، عادل غلامی، علیرضا نادی و عبدالرضا علیزاده آغاز کرد و دکتر فرهاد نفر زاده  نیز سایپا را  با ترکیب سامان فائزی، مهدی مهدوی، پوریا فیاضی، ایوان استانوف، تودانوف، محمد سلیمانی و مجتبی یوسفی به زمین مسابقه فرستاد.

تیم والیبال سایپا که با تیمی جوان، با انگیزه و جنگنده در این دوره از مسابقات ظاهر شده بود و در دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی این رقابت ها صدرنشین جدول رده بندی بود، در ست نخست این بازی 25 بر20 مغلوب کاله  شد تا نماینده مازندران هشتاد و پنجمین ست برده خود در لیگ برتر والیبال سال 90 را به دست آورد و از این لحاظ با سایپا برابر شود.
کاله مازندران که پنجمین سال حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه می کند، در ست دوم نیز مانند ست نخست موفق به از پیش رو برداشتن تیم سایپا  با امتیاز 25 بر 18 شد تا دو بر صفر از حریف پیش بیافتد.
اقتدار کاله در این بازی در ست سوم نیز ادامه یافت و نماینده مازندارن موفق به شکست سایپا با امتیاز 25 بر 15 شد تا در نهایت کاله مازندارن سه بر صفر پیروز آخرین دیدار لیگ برتر والیبال شود.

کاله مازندران با هدایت "بهروز عطایی" با کسب این پیروزی با ارزش موفق به کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال شد و تیم جوان سایپا نیز با هدایت دکتر"فرهاد نفرزاده به رغم امتیاز میزبانی در این دیدار برای ششمین بار با عنوان نایب قهرمانی به حضور در لیگ برتر والیبال پایان داد.


"محمدرضا داورزنی" رییس فدراسیون والیبال به همراه دکتر خسرو ابراهیم(رئیس سازمان تیم های ملی) و عباس مفیدی(مدیر تیم های ملی) از نزدیک شاهد تلاش دو تیم کاله و سایپا برای کسب قهرمانی بودند.
همچنین "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان به همراه کمک های خود خوان سیچیلو و ادواردو و آندرا زوزری خبرنگار ویژه فدراسیون جهانی والیبال از نزدیک شاهد برگزاری آخرین بازی لیگ برتر والیبال در کرج بودند.
ورود با تاخیر یک ساعته تیم های کاله و سایپا به دلیل ترافیک سنگین اتوبان تهران – کرج نیزاز حاشیه های مهم این بازی بود که در آخرین روز سال 90 اتفاق افتاد.
همچنین ظرفیت سالن 2500 نفره انقلاب کرج سه ساعت قبل از شروع بازی تکمیل شده بود.

 با برگزاری این دیدار لیگ برتر والیبال به پایان رسید و 14 تیم شرکت کننده به ترتیب مقام های زیر به دست آورند:
1-  کاله مازندارن
2- سایپا  البرز
3- پیکان تهران
3- شهرداری ارومیه
5- گیتی پسند
6- پیشگامان کویر یزد
7- هاوش گنبد
8- باریج اسانس کاشان
9- شهرداری تبریز
10- گسترش نوین کشاورز
11- میزان خراسان رضوی
12- آلومینیوم المهدی بندر عباس
13- کرمان
14- مناطق نفت خیز جنوب

لازم به ذکر است بر اساس اعلام سازمان لیگ مراسم اهدای جوایز تیم های برتر لیگ های برتر مردان و بانوان  پس از تعطیلات نوروز سال 91 با حضور مقامات ورزش کشور و تیم ها برگزار می شود.


نظرات 1 + ارسال نظر
پردیس دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 14:34 http://volleyballplus.blogfa.com

سلام
خووووووووووووووفی؟
عید مبارک
ما آپییییییییییییییییییم
بدووووووووووو بیا
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد