دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

برای نمره 20 به مسابقات انتخابی المپیک می رویم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: با هدف قهرمانی و کسب بهترین نمره به مسابقات انتخابی المپیک لندن می رویم.

1391/03/04 - 00:42

'علیرضا نادی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خولیو ولاسکو مربی بزرگی است و با تیم های دیگر نیز قهرمان جهان شده است ؛ بنابراین طبیعی است که از خودش توقع بالایی داشته باشد و با تیم ملی ایران نیز در پی قهرمانی در رقابت های گزینشی المپیک باشد.

وی ادامه داد: ما نیز تمام سعی خودمان را خواهیم کرد که برای رسیدن به قهرمانی در این مسابقات به میدان برویم زیرا اگر با این هدف پای به رقابت ها بگذاریم می توان به کسب سهمیه امیدوار بود اما اگر هدف کوچکتری انتخاب کنیم ممکن است سهمیه را نیز از دست بدهیم.

نادی درباره شرایط ملی پوشان پیش از اعزام به ژاپن گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و به غیر از دو بازیکن مصدوم، بقیه کاملا آماده هستند اما تنها مشکل تیم ملی کمبود تجربه برخی بازیکنان است.

وی افزود: البته برخی از بازیکنان تازه وارد به تیم ملی مثل مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی در رده های پایه تجربه بازی های بین المللی دارند اما سطح بازی های بزرگسالان با رده های پایه تفاوت می کند. البته سرمربی تیم ملی راهی جز دعوت کردن از همین بازیکنان نداشت و امیدوارم این جوانان بتوانند به تیم ملی برای رسیدن به المپیک کمک کنند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بتوانیم در مسابقه نخست خود مقابل کره جنوبی نمایش خوبی ارائه کنیم و این تیم را شکست دهیم در ادامه مسابقات کارمان بهتر پیش می رود در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل شویم زیرا تیم های ایرانی نشان داده اند که اگر در یک تورنمنت کار خود را خوب شروع نکنند کارشان سخت می شود.

وی درباره نداشتن مسابقات تدارکاتی کافی برای تیم ملی گفت: متاسفانه ما همیشه با این مشکل روبرو بوده ایم و ولاسکو هم از این موضوع خیلی ناراحت است. تعداد بازی های تداکاتی ما خیلی کم بود در حالی که حریفان ما با تعداد بازی های زیاد پا به رقابت های گزینشی المپیک می گذارند ضمن اینکه تعدادی از آنها در لیگ جهانی نیز بازی می کنند.

نادی تاکید کرد: با این شرایط ما نشان داده ایم که تیم خوبی هستیم و اگر در شرایط خوبی باشیم می توانیم مثل جام جهانی تیم های بزرگ جهان را هم شکست دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم شکست مقابل چین در جام جهانی برای ما تجربه شود. شرایط این تیم و شکست هایی که در تمام مسابقات خود پیش از بازی با ایران کسب کرده بود مقداری ما را فریب داد و ما غافلگیر شدیم. شرایط مسابقات گزینشی المپیک با جام جهانی تفاوت دارد و هر مسابقه حکم یک فینال را دارد.

تیم ملی ایران روز شنبه ششم خرداد برای شرکت در رقابت های گزینشی المپیک 2012 لندن راهی ژاپن می شود.

این رقابت ها از 12 خرداد با حضور تیم های ایران، ژاپن، چین ، کره جنوبی ، استرالیا ، صربستان ، پورتوریکو و ونزوئلا آغاز می شود و در پایان تیم قهرمان و بهترین تیم آسیایی سهمیه حضور در بازی های المپیک را به دست می آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد