دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

برنامه سفر 30 ساعته ملی پوشان به توکیو

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/5defbcfc-9bb7-4bb3-a58b-e32f688f1b3c/IMG_9056.JPG

تیم ملی والیبال کشورمان ظهر فردا شنبه 6 خرداد تهران را به مقصد توکیو ترک می کند و پس از حدود 30 ساعت به فرودگاه ناریتا توکیو می رسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ملی پوشان کشورمان با ترکیب علیرضا نادی،سید محمد موسوی عراقی،سعید معروف،سعید مصطفی وند،مهدی مهدوی،حمزه زرینی،فرهاد قائمی،پوریا فیاضی، علیرضا مباشری، امیر غفور، رضا قرا و فرهاد ظریف  برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ساعت 35 :12 دقیقه فردا شنبه 6 اردیبهشت از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دوحه می شوند.
تیم ایران ساعت 13:10 به وقت محلی وارد فرود گاه دوحه می شود و اقامت دوازده ساعته ای را در هتل فرودگاه دوحه خواهد داشت.
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی که نمی خواهد هیچ فرصتی را برای آمادگی تیمش از دست دهد، یک جلسه تمرین را برای شاگردانش در دوحه در نظر گرفته که ساعت 17 روز شنبه به وقت محلی برگزار می شود.
کاروان والیبال ایران ساعت 25 :1 بامداد یکشنبه 7 خرداد به توکیو محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک پرواز می کند. سفر طولانی والیبالیستهای ایران ساعت 30 :14 دقیقه بعداز ظهر یکشنبه  با فرود هوایپمای قطری به فرودگاه ناریتای توکیو تمام می شود.
طبق برنامه ولاسکو روز دوشنبه را به بازیکنانش استراحت داده تا سه شنبه قبراق و سرحال تمرینات خود را در شهر محل برگزاری مسابقات آغاز کنند.
امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، خولیو ولاسکو سرمربی ،خوان سیچلو دستیارش،احمد مساجدی مترجم،پائولو گیاردنیری و نوید مشجری آنالیزور،علیرضا پیش یاره ماساژور و سیامک افروزی فیزیو تراپ و پزشک تیم ایران را در این مسابقات همراهی می کنند.
مسابقات والیبال انتخاب المپیک باحضور تیم های ایران،کره،ژاپن،چین،استرالیا،صربستان،ونزوئلا و پورتوریکو از 12 تا 21 خرداد برگزار می شود. قهرمان رقابتها و بهترین تیم آسیایی سهمیه حضور در المپیک 2012 لندن را کسب می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد