دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

ولاسکو نفس شاگردانش را گرفت


http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/06855630-8001-450d-b3cb-3796906bee86/IMG_4692.JPG



تیم ملی والیبال ایران ساعت 6 عصر امروز دوشنبه اولین تمرین جدی و سنگین خود را زیر نظر سرمربی کار بلد خود در سالن دبستان اموری شهر توکیو انجام داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ولاسکو که یکشنبه به خاطر سفر طولانی  به شاگردانش استراحت داده بود،عصر امروز با تمرین نفسگیری تلافی کرد.
مثل همیشه تمرین با حرکات کششی و سپس کار با کش آغاز شد. در تمرین با توپ تمرکز بر روی دریافت و سرویس بود. سرمربی تیم ملی که شاگردانش قرار است فردا به جای تمرین با استرالیا بازی کنند، بعد از تمرین دریافت و سرویس، بازیکنانش را به دو گروه تقسیم کرد. ترکیب تقریبا اصلی در سمت راست و ذخیره ها در زمین چپ بودند.
امیر غفور مثل همیشه سرحال نشان داد و حتی خوان سیچلو را وادار به تشویق کرد که سیچلو به او آفرین می گفت.
ولاسکو دراین تمرین با جذبه بیشتری کار شاگردانش را زیر نظر گرفته بود و به آنهایی که خیلی جدی کار نمی کردند تذکر می داد و طوری نشان می داد که اصلا راضی نیست. البته در پایان به خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال گفت:«همیشه اولین تمرین بعد از سفر طولانی خیلی سخت است. برگزار کردن تمرین خوب بعداز سفر کار سختی است. با این حال بازیکنانم خوب بودند اما نباید این موضوع را به آنها می گفتم»
او در خصوص علت روی خوش نشان ندادن به شاگردانش گفت: «بچه ها خیلی خوب بودند. هرچند به آنها نگفتم.برای اینکه اگر می گفتم 80 درصد آمادگی آنها کافی است، با 60 درصد آمادگی تمرین می کردند. اما من گفتم 100 درصد تا با 80درصد آمادگی تمرین کنند. چرا که بعضی از بازیکن ها در تمرین تنبل هستند.»


http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/06855630-8001-450d-b3cb-3796906bee86/IMG_4698.JPG


کری خوانی در تمرینبعداز مسابقه تمرینی دوباره نوبت تمرین سرویس و دریافت رسید. در این موقع کری خوانی بازیکنان جو تمرین را تغییر داد. سرآمد همه کری خوانیها بین حمزه زرینی با مهدی مهدوی بود.


http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/06855630-8001-450d-b3cb-3796906bee86/IMG_4743.JPG


 تشویق علی مباشریعلی مباشری که دو روز قبل از پرواز تیم به توکیو برای مسابقه های انتخابی المپیک انتخاب شده، آن هم به جای مجتبی میرزاجانپور، سوژه با تجربه های تیم ملی والیبال است. آنها در تمرین برای او سنگ تمام گذاشتند و وقتی خوب کار می کرد، او را با ماشاءا... تشویق می کردند. البته بعضی وقت ها هم می گفتند:« این علی مباشریه؟!؟!؟»

Very good برای قائمیتمرین نفسگیر تیم ملی بعداز دوساعت تمام شد. در حالی که بقیه با پایان تمرین سرد می کردند،موسوی،مصطفی وند،غفور،مباشری و قائمی هنوز پشت تور تمرین می کردند. قائمی هم با سرویس های خوبش very good از خولیو ولاسکو جایزه گرفت.


خبرنگار اعزامی: مهری رنجبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد