دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

اگر محدود فکر کنیم المپیکی نمی‎شویم

نادی در گفتگو با مهر:امیدوارم روزی ما میزبان شویم

علیرضا نادی

کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به المپیکی شدن تنها دو تیم در مسابقات انتخابی ژاپن گفت: برای المپیکی شدن باید مطمئن‎ترین گام‌ها را برداشت به همین دلیل هرگز نباید به اینکه بهترین تیم آسیایی شویم، فکر کنیم.

علیرضا نادی گفتگو با خبرنگار مهر را در مورد ترکیب 12 نفره اعزامی به مسابقات انتخابی ژاپن آغازکرد و اظهارداشت: به نظرم کسانیکه شایستگی خود را در طول تمرینات و دیدارهای تدارکاتی نشان داده باشند، انتخاب می‎شوند ضمن اینکه ولاسکو هم همیشه بهترین انتخاب‎ها را برای تشکیل ترکیب تیم داشته است.

وی تصریح کرد: البته منظور من ناشایست بودن سایر نفرات نیست. به هرحال همه کسانیکه تا پیش از مشخص شدن ترکیب دوازده نفره در اردو بودند، شایسته بودند اما به هر حال ترکیب اصلی تیم ملی ظرفیت دوازده بازیکن را دارد. اما در هر صورت تیم ملی والیبال هر نتیجه‎ای که در توکیو بگیرد، همه بازیکنان حاضر در اردو و حتی مربیان ایرانی که طی این مدت در کنار ما بودند، در آن سهیم هستند.

کاپیتان تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه قهرمان و بهترین تیم آسیایی شرکت کننده در مسابقات انتخابی ژاپن سهمیه حضور در بازی‏های المپیک را می‎گیرد، یادآور شد: ایران برای بهترین تیم آسیایی شدن شانس دارد اما اگر فقط به این موضوع فکر کنیم خود را محدود کرده‏ایم و نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد.

علیرضا نادی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران دیدارهای خود را طبق برنامه انجام می‎دهد و در هر بازی نتیجه‏ای می‎گیرد اما ما نمی‎دانیم در سایر دیدارها چه اتفاقی می‎افتد و چه نتایجی رقم می‎خورد در این صورت و اگر فقط به بهترین تیم آسیایی شدن فکر کنیم، کارمان سخت خواهد شد. پس باید به قهرمانی فکر کنیم تا بتوانیم خود را به سهمیه المپیک نزدیک‎تر ببینیم.

وی سفر زودهنگام تیم ملی والیبال به ژاپن را به سود این تیم عنوان کرد و اظهارداشت: با توجه به لغو دیدارهای تدارکاتی که قرار بود مقابل هلند، چک و کوبا داشته باشیم خوب شد که حداقل چند روز زودتر به توکیو می‎رویم. اینگونه چند روز قبل از شروع مسابقات در توکیو تمرین می‎کنیم و با آمادگی صد در صد بازی‎ها را شروع می‎کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال به ترتیب دیدارهای این تیم در مسابقات انتخابی ژاپن اشاره کرد و گفت: ژاپن یکی از مهمترین حریفان ماست و طبیعی است که این تیم به عنوان میزبان شرایط راحت‌تری را برای خود فراهم می‎کند. ساعت دیدارها را طوری تنظیم می‎کند که به نفع خودش باشد مثلا اینکه ساعت دیدار یک تیم را عصر امروز و صبح فردا تعیین می‎کند. بازی در این شرایط راحت نیست.

علیرضا نادی تاکید کرد: به هر حال این حق میزبان است و ما با همین شرایط امیدواریم بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم. فقط امیدوارم یک روزی هم ایران میزبان مسابقات به این مهمی شود تا بتواند شرایط را به سود رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 12 تا 21 خردادماه در توکیو ژاپن برگزار می‎شود.  تیم ملی والیبال امروز شنبه تهران را به مقصد محل برگزاری این مسابقات ترک کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد