دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

علیرضا نادی: شانسی نبردیم، با فکر بازی کردیم


http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/9935d669-c9a9-4c1b-9fde-fe6c5904fd4b/IMG_5106.JPG



علیرضا نادی در نشست خبری گفت: ما خوش شانس نبودیم که در گیم پنجم حریف را شکست دادیم، بلکه بر اساس دستورات تاکتیکی می دانستیم که چگونه باید در این مسابقه پیروز شویم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی ارزشمند مقابل چین در دومین روز از رقابت‌های انتخابی المپیک، اظهار کرد: ما خیلی خوب بازی کردیم و تیمی را بردیم که مقابل آنها در جام جهانی شکست بدی خورده بودیم. امروز برابر حریف خیلی خوب ظاهر شدیم. ما آنالیز خوبی از آن‌ها داشتیم که این موضوع در برد امروز تیم ما خیلی موثر بود. به هر حال فکر می‌کنم که بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به طولانی شدن این مسابقه افزود: برگ برنده تیم ما آنالیز خوب حریف و تحلیل از موقعیت بازی هر بازیکن حریف بود. ما حتی در گیم پنجم دستورات تاکتیکی سرمربی را فراموش نکردیم و به یاد آوردیم که سرمربی از ما چه می‌خواست. تیم ایران احساسی بازی نکرد و با استفاده از فکر و مغزمان بازی کردیم. بنابراین این که در گیم پنجم بازی را بردیم، به این معنا نیست که خوش شانس بودیم، بلکه ما می دانستیم که چگونه باید در این مسابقه پیروز شویم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد